Việc làm Nexgen packaging

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM
Customer Service staff
Nexgen packaging
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Order Processing
Handle label inquiry/orders from receiving to shipment.
Daily input all orders received, check and release to production.
Fulfill all information on order tracking template and key into system.
Manage documents by processing and filling all related documents to assure customer profile well maintained.
Follow up all activities in team by conduct and support other members when necessary to maintain a smooth workflow.
Join in training/meeting to get full understanding about handling orders/queries
2. Delivery management
Ensure on time delivery to meet customers' expectation.
Inform to customer on delivery quantity, any possibility of good shortage (or excessive quantity)
Negotiate with customer if necessary for any possible delay in delivery
Daily update shipment and record invoice of each PO/DS to estimate the turnover achieved
3. Customer service and management
Response any inquiries from customer in a timely manner (24 hours).
Deal with and manage all claim and return requests from customers
Build customer service culture and ensure high customer satisfaction on Fuji Seal VN.
Measure and collect customer satisfaction
Report order and delivery status regularly to Customer Service Leader.
Other jobs assigned by Customer Service Leader
Handle label inquiry/orders from receiving to shipment.
Daily input all orders received, check and release to production.
Fulfill all information on order tracking template and key into system.
Manage documents by processing and filling all related documents to assure customer profile well maintained.
Follow up all activities in team by conduct and support other members when necessary to maintain a smooth workflow.
Join in training/meeting to get full understanding about handling orders/queries
Ensure on time delivery to meet customers' expectation.
Inform to customer on delivery quantity, any possibility of good shortage (or excessive quantity)
Negotiate with customer if necessary for any possible delay in delivery
Daily update shipment and record invoice of each PO/DS to estimate the turnover achieved
Response any inquiries from customer in a timely manner (24 hours).
Deal with and manage all claim and return requests from customers
Build customer service culture and ensure high customer satisfaction on Fuji Seal VN.
Measure and collect customer satisfaction
Report order and delivery status regularly to Customer Service Leader.
Other jobs assigned by Customer Service LeaderYêu Cầu Công Việc
Education:
Specification: College/University
Experience: at least 3 years at similar level.
Skills: Good organization, negotiation and interpersonal skills
Good presentation and explanation
Meticulous, detail-oriented and problem solving
Ability to work under pressure
Language: English in business level
Experience in packaging field will be preferable
Benefit:
Clean and safe working environment- Working day 22 days/month
Yearly salary increase
Annual travel
13th month salary bonus
Periodic health check, travel, wedding, funeral, childbirth,...
Participating in insurance according to Law, accident insurance 24/24
Health insurance for employees working for 1 year or moreLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM
Nexgen packaging Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Kể từ khi thành lập hơn 17 năm trước, Nexgen đã trở thành nhà sản xuất giải pháp đóng gói hàng đầu cho ngành bán lẻ, may mặc và giày dép bằng cách lắng nghe khách hàng và đáp ứng nhanh chóng và nhanh chóng nhu cầu của họ. Việc Nexgen tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ bền vững thực sự và đầu tư vào chuỗi cung ứng được tối ưu hóa là một cách tiếp cận độc đáo trong ngành và là một trong những lý do chính khiến khách hàng chọn Nexgen làm nhà cung cấp chiến lược toàn cầu của họ.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006 bởi đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm trong ngành, Nexgen tập trung vào việc đơn giản hóa mọi thứ từ quy trình sáng tạo đến thực hiện đơn hàng, sử dụng các công nghệ tiên tiến để tăng hiệu quả và nâng cao dịch vụ khách hàng.

Mission

Chúng tôi đang suy nghĩ về tính bền vững trên mỗi bước đi. Từ cách chúng tôi sản xuất sản phẩm cho đến vật liệu tạo ra chúng, Nexgen tìm cách sử dụng các giải pháp thân thiện với môi trường cho cả sản phẩm và hành tinh đứng vững trước thử thách của thời gian.

Những nghề phổ biến tại Nexgen packaging

Bạn làm việc tại Nexgen packaging? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nexgen packaging

Nexgen packaging

Click để đánh giá