Việc làm Nexgen packaging

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM
Expert, Customer Value Management
Nexgen packaging
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 29/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

Responsible for providing high-level knowledge and expertise in building and managing the efficiency indicators of the Customer Segment in accordance with strategic objectives; directly support leaders in coordinating planning activities and selecting priority key actions in each period in order to achieve revenue, maximize costs to achieve profit targets for the customer portfolio in accordance with the bank's strategy.

Key Accountabilities (1)

Customer Value Management (CVM) for the Managed Customer Segment in the Division

- Manage PnL of the customer segment aligned with strategic objectives; coordinate business planning activities and prioritizes actions for each period to generate revenue, optimize costs, and achieve target profit in line with the bank's strategy. Additionally, support to manage key driver metrics for each segment to optimize

Customer Lifetime Value (CLV).

- Identify opportunities and gaps within different portfolios to define success metrics, plans and determines actions to be taken through close collaboration with the Business Analysis (BF - Finance) unit and the DA division.

- Cooperate with DA to establish Next Best Offer (NBO) models and ensures their timely implementation through the right interaction channels for each target customer segment.

- Participate in manage customer identification metrics/models for segments and sub-segments by making requests to the DA division.

- Works closely with BF to develop effective reporting systems for customer management, campaign management, and customer lifetime value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)

Comply with regulations and develop internal relationships and systems

- Collaborate with internal functions within the Division to complete assigned tasks.

- Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.

- Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

- Train, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.

Key Accountabilities (3)

Other duties as required/directed by the direct supervisor.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Qualifications:

 •         Bachelor degree or MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.

•         Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience:

 •         8+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.

•         Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.

•         Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..

•         Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.

•         Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value

•         Experience in project management or E2E management according to the customer journey.

•         Experience and understanding of change management

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Tòa C5 - D’. Capitale Trần Duy Hưng, D’.Capitale Trần Duy Hưng, 119 Trần Duy Hưng, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM
Nexgen packaging Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Kể từ khi thành lập hơn 17 năm trước, Nexgen đã trở thành nhà sản xuất giải pháp đóng gói hàng đầu cho ngành bán lẻ, may mặc và giày dép bằng cách lắng nghe khách hàng và đáp ứng nhanh chóng và nhanh chóng nhu cầu của họ. Việc Nexgen tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ bền vững thực sự và đầu tư vào chuỗi cung ứng được tối ưu hóa là một cách tiếp cận độc đáo trong ngành và là một trong những lý do chính khiến khách hàng chọn Nexgen làm nhà cung cấp chiến lược toàn cầu của họ.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006 bởi đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm trong ngành, Nexgen tập trung vào việc đơn giản hóa mọi thứ từ quy trình sáng tạo đến thực hiện đơn hàng, sử dụng các công nghệ tiên tiến để tăng hiệu quả và nâng cao dịch vụ khách hàng.

Mission

Chúng tôi đang suy nghĩ về tính bền vững trên mỗi bước đi. Từ cách chúng tôi sản xuất sản phẩm cho đến vật liệu tạo ra chúng, Nexgen tìm cách sử dụng các giải pháp thân thiện với môi trường cho cả sản phẩm và hành tinh đứng vững trước thử thách của thời gian.

Những nghề phổ biến tại Nexgen packaging

Bạn làm việc tại Nexgen packaging? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nexgen packaging

Nexgen packaging

Click để đánh giá