Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
Kể từ khi thành lập hơn 17 năm trước, Nexgen đã trở thành nhà sản xuất giải pháp đóng gói hàng đầu cho ngành bán lẻ, may mặc và giày dép bằng cách lắng nghe khách hàng và đáp ứng nhanh chóng và nhanh chóng nhu cầu của họ. Việc Nexgen tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ bền vững thực sự và đầu tư vào chuỗi cung ứng được tối ưu hóa là một cách tiếp cận độc đáo trong ngành và là một trong những lý do chính khiến khách hàng chọn Nexgen làm nhà cung cấp chiến lược toàn cầu của họ.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006 bởi đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm trong ngành, Nexgen tập trung vào việc đơn giản hóa mọi thứ từ quy trình sáng tạo đến thực hiện đơn hàng, sử dụng các công nghệ tiên tiến để tăng hiệu quả và nâng cao dịch vụ khách hàng.
Mission
Chúng tôi đang suy nghĩ về tính bền vững trên mỗi bước đi. Từ cách chúng tôi sản xuất sản phẩm cho đến vật liệu tạo ra chúng, Nexgen tìm cách sử dụng các giải pháp thân thiện với môi trường cho cả sản phẩm và hành tinh đứng vững trước thử thách của thời gian.
Review Nexgen packaging
Giờ làm việc linh hoạt, văn hóa của công ty rất thoải mái. Ban quản lý thích quản lý vi mô, nhỏ lẻ (id)
Đồng nghiệp thân thiện và hỗ trợ. Không gian văn phòng được bảo trì tốt và thoải mái. Nhưng quản lý kém, không có cơ hội phát triển cho nhân viên. (gl)
Giờ làm việc linh hoạt, lãnh đạo dễ gần và khiến bạn cảm thấy như gia đình. Không khí làm việc khá vui vẻ. (gl)