Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Loyalty Manager is responsible for recognition and engagement of our most valuable Elite members through delivery of the highest quality member stay experience. He/she manages and coordinates all aspects of Elite members’ journey: from pre-arrival and arrival experience all the way to the follow up through post-stay feedback mechanisms. He/she directs, implements and evaluates quality of products and services provided to Elite members and partners with Loyalty Head Connector and Connector Team to make certain that there is an effective communication and delivery of Elite benefits program. He/she is also responsible for managing part of the Loyalty Operations department.
CORE WORK ACTIVITIES
Supporting Marriott Loyalty Program
• Leads and mentors other team members on Marriott’s Bonvoy Loyalty Program.
• Maintains complete knowledge of all Elite Member Benefits, Terms and Conditions.
• Adjusts Elite Member status when necessary according to established guidelines.
• Partners with Head Connector to update, appoint and activate connector team on property.
• Attends Loyalty and Connector meetings and webinars to continue professional development and learn about new enhancements and promotions of the Marriott’s Bonvoy Loyalty Program.
• Promotes positive relations with Elite members by anticipating their needs and promptly responding to them.
• Monitors, responds and routes Elite members’ comments to the appropriate department when necessary.
Maintaining Elite Appreciation, Guest Services and Front Desk Goals
• Coordinates day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the Elite, Cobalt and redemption stay members on a daily basis.
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish work.
• Supports handling complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
• Assists with energy conservation efforts by monitoring compliance during property tours.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year to two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH BEHE Việt Nam là đơn vị hàng đầu hiện nay trong việc nhập khẩu và phân phối các dòng sản phẩm làm đẹp đến từ các quốc gia nổi tiếng trên thế giới như Nhật, Pháp, Hàn, …
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM được thành lập năm 2017.
Mission
- Luôn suy nghĩ về các mạng lưới liên kết mới không chỉ ở Việt Nam mà còn từ góc độ toàn thế giới.
- Luôn tiếp tục suy nghĩ về việc kết nối với thế hệ tiếp theo.
- Với mục tiêu trở thành một tập đoàn truyền thông và thương mại hàng đầu, BEHE đang từng ngày hoàn thiện và nỗ lực đưa công ty và nhân sự công ty trở thành những người có kinh nghiệm và thiện chiến, kỹ năng toàn diện
- BEHE luôn hướng tới một sứ mệnh rõ ràng “Đem đến những phương pháp làm đẹp phối hợp giữa khoa học tân tiến và thành phần tự nhiên tinh khiết tới tay những khách hàng yêu làm đẹp”. Không xâm lấn – Không dao kéo – Không gây hại nhưng đảm bảo chất lượng và hiệu quả rõ rệt là những tiêu chí mà BEHE Việt Nam muốn hướng tới.