Việc làm BEHE VIỆT NAM

Cập nhật 19/08/2024 18:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM
Customer Service Officer - Contact Center
BEHE VIỆT NAM
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM
BEHE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu đô thị Đại Kim, Hoàng Mai

Công ty TNHH BEHE Việt Nam là đơn vị hàng đầu hiện nay trong việc nhập khẩu và phân phối các dòng sản phẩm làm đẹp đến từ các quốc gia nổi tiếng trên thế giới như Nhật, Pháp, Hàn, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM được thành lập năm 2017.

Mission

  • Luôn suy nghĩ về các mạng lưới liên kết mới không chỉ ở Việt Nam mà còn từ góc độ toàn thế giới.
  • Luôn tiếp tục suy nghĩ về việc kết nối với thế hệ tiếp theo.
  • Với mục tiêu trở thành một tập đoàn truyền thông và thương mại hàng đầu, BEHE đang từng ngày hoàn thiện và nỗ lực đưa công ty và nhân sự công ty trở thành những người có kinh nghiệm và thiện chiến, kỹ năng toàn diện
  • BEHE luôn hướng tới một sứ mệnh rõ ràng “Đem đến những phương pháp làm đẹp phối hợp giữa khoa học tân tiến và thành phần tự nhiên tinh khiết tới tay những khách hàng yêu làm đẹp”. Không xâm lấn – Không dao kéo – Không gây hại nhưng đảm bảo chất lượng và hiệu quả rõ rệt là những tiêu chí mà BEHE Việt Nam muốn hướng tới.

 

Những nghề phổ biến tại BEHE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại BEHE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEHE VIỆT NAM

BEHE VIỆT NAM

Click để đánh giá