Việc làm BEHE VIỆT NAM

Cập nhật 19/08/2024 18:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM
Customer Service Analyst
BEHE VIỆT NAM
2 việc làm 90 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!

YOUR TASKS


  • Run reports and analyze data from sources such as CS COMBINE, WFM, IQ, for the purpose of performance scorecards, incentives, reports submissions, forecasting and scheduling, Customer Satisfaction surveys
  • Responsible for the execution of service excellence programmes assigned by the Customer Service Development manager
  • Plan, monitor and adjust staffing in the Contact Centre schedules against actual call arrival patterns to minimize over or under-staffing situations and in alignment with agreed financial and service level targets
  • Prepare regular (e.g. daily, weekly, monthly) summary report and submit to country management and RO
  • Build a data base on staff performance to drive improvement
  • Analyze service incidents and failures to surface trends in service gaps and process weaknesses in the Customer Service Function and/or other interfacing functional departments in the service delivery process (e.g. Ops, Hub, Gateway, Network, Contractors, etc.) that impact the achievement of service excellence to customers
  • Coordinate the deployment of a Mystery Shopper programme to drive Service Excellence based on independent assessments of service quality and benchmarking against internal and competitor performance
  • Liaise with sales and marketing department to obtain advance information on upcoming marketing campaigns in order to determine call volume estimations
  • Proficient in the workings of the various forecasting, scheduling and reporting tools and application in the CS function


YOUR PROFILE


  • 2 years experience in a related capacity, preferably with hands-on experience in data or workforce management systems in a contact center environment
  • Experience in the Air Express Industry and Experience in Customer Service (preferable)
  • Advanced Excel and Access
  • Diploma in Business Analytics or equivalent
  • English Fluent (written and spoken)


OUR OFFER


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM
BEHE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu đô thị Đại Kim, Hoàng Mai

Công ty TNHH BEHE Việt Nam là đơn vị hàng đầu hiện nay trong việc nhập khẩu và phân phối các dòng sản phẩm làm đẹp đến từ các quốc gia nổi tiếng trên thế giới như Nhật, Pháp, Hàn, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH BEHE VIỆT NAM được thành lập năm 2017.

Mission

  • Luôn suy nghĩ về các mạng lưới liên kết mới không chỉ ở Việt Nam mà còn từ góc độ toàn thế giới.
  • Luôn tiếp tục suy nghĩ về việc kết nối với thế hệ tiếp theo.
  • Với mục tiêu trở thành một tập đoàn truyền thông và thương mại hàng đầu, BEHE đang từng ngày hoàn thiện và nỗ lực đưa công ty và nhân sự công ty trở thành những người có kinh nghiệm và thiện chiến, kỹ năng toàn diện
  • BEHE luôn hướng tới một sứ mệnh rõ ràng “Đem đến những phương pháp làm đẹp phối hợp giữa khoa học tân tiến và thành phần tự nhiên tinh khiết tới tay những khách hàng yêu làm đẹp”. Không xâm lấn – Không dao kéo – Không gây hại nhưng đảm bảo chất lượng và hiệu quả rõ rệt là những tiêu chí mà BEHE Việt Nam muốn hướng tới.

 

Những nghề phổ biến tại BEHE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại BEHE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEHE VIỆT NAM

BEHE VIỆT NAM

Click để đánh giá