Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH CANA YOUNG có 100% vốn đầu tư Hàn Quốc. Công ty tại Hàn Quốc là Intercare Korea được thành lập vào năm 1970. Khi mới bắt đầu là công ty nhập khẩu nguyên liệu mỹ phẩm từ Châu Âu và Hoa Kỳ và trở thành một trong những công ty dẫn đầu về cung cấp nguyên liệu mỹ phẩm tại Hàn Quốc. Năm 2018 kỷ niệm thành lập công ty được 40 năm. Doanh thu bán hàng của Intercare Korea là khoảng 35,000,000 $ / năm. Công ty TNHH CANA YOUNG có văn phòng đại diện tại Đà Nẵng và nhà máy sản xuất tại Quảng Nam. Công ty TNHH CANA YOUNG kinh doanh mỹ phẩm như mặt nạ Hàn Quốc, son môi, thực phẩm chức năng, dầu động cơ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1970
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành