Mô tả công việc
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, copying).
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts).
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Support Sales & Marketing Manager in creating campaigns, marketing materials (e.g., brochures, promotional materials).
- Enter, retrieve, reconcile, and verify information (e.g., commissions, leads, third parties) in software involved in the sales process.
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events).
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
- Take part in high quality customer journey of the hotel.
- Maintain a directory and inventory of sales support materials, ensuring all resources are current and accurate, and coordinate the creation of new materials as needed.
- Take dictation of correspondence as required.
- Perform any other duties as assigned by the management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and package
- 12 days annual leave; 5 working days / week, 2 days off; 8.5 hours/day including 30 minutes meal break
- Shift meal in staff canteen
- Employee training and development programs
- Exclusive employee program within Fusion Hotel Group.
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 - 2 year related experience or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills in English & Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
Please send you CV to career.frdn "at" fusionhotelgroup.com
CEVA Logistics tạo nên dòng chảy kinh doanh. Là một trong những công ty quản lý chuỗi cung ứng phi tài sản hàng đầu thế giới, chúng tôi thiết kế và triển khai các giải pháp hàng đầu trong ngành về cả quản lý vận tải hàng hóa và hậu cần hợp đồng. Hơn 78.000 nhân viên làm việc tại 9 cụm khu vực trên toàn cầu để đưa ra câu trả lời khả thi cho những câu hỏi thách thức nhất về chuỗi cung ứng. CEVA áp dụng sự xuất sắc trong hoạt động nổi tiếng của mình để cung cấp các dịch vụ tốt nhất trên mạng lưới tích hợp trên toàn thế giới với sự tập trung đồng đều vào hoạt động kinh doanh nói chung và các nhu cầu chuyên môn của lĩnh vực ô tô, tiêu dùng & bán lẻ, năng lượng, chăm sóc sức khỏe, công nghiệp & hàng không vũ trụ và công nghệ. Cùng với đối tác chiến lược của chúng tôi, CMA CGM, tập đoàn vận tải biển và hậu cần hàng đầu thế giới, chúng tôi có thể cung cấp cho khách hàng một loạt giải pháp hoàn chỉnh đáp ứng mọi nhu cầu của họ
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe và quyền lợi cho nhân viên
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Ceva Logistics được thành lập vào năm 2012
Mission
-
Công ty TNHH Ceva Logistics là một trong những công ty quản lý chuỗi cung ứng phi tài sản hàng đầu thế giới, chúng tôi thiết kế và triển khai các giải pháp hàng đầu trong ngành về cả quản lý vận chuyển hàng hóa và hậu cần hợp đồng.
Review Ceva Logistics VIET NAM
Tôi học được nhiều hơn về cách hoạt động của hậu cần, họ sẵn lòng hướng dẫn và giảng dạy ngay cả khi tôi mới bắt đầu mà không có kinh nghiệm, từ từ chọn những thứ cần biết và không mắc lỗi.
Ứng dụng đầy thách thức.
Trải nghiệm hậu cần tuyệt vời.