Mô tả công việc
Summary:
Responsible for assisting Marketing Communications Manager in completing marketing plan for property. This role will also manage overall activation of their property strategies in owned, social and third party electronic channels (Marriott.com, multi-lingual global sites, OTAs, meta search sites, search engines, and other eMarketing vehicles). Develops a good working relationship with local and international media.Quyền lợi được hưởng
Benefit:
- Duty meals
- Competitive Salary
- Uniforms
- Insurance
- Be a part of Marriott International in all activities
- Improve skills in many aspects of career
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• 2-year degree from an accredited university in Marketing, Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
• Minimum 2 years of Marketing and PR related experience.
• Extensive knowledge of local advertising market, Experience in dealing with domestic and international publications. Professional contacts with those media.
• Proven track record of successful digital marketing/social media campaign execution
• Excellent presentation, content creation, and communication skills.
• Time management or organization skill is a plus
• Fluent in English and Vietnamese.
Yêu cầu hồ sơ
For application: (please choose 1)
- Choose your interested job and apply directly on our Hoteljob recruitment site
- Send application form to Loss Prevention Office: 01 Ngo Duc Ke Str., District 1, Ho Chi Minh City
Find more job opportunities of our Hotel at http://www.careers.marriott.com/renaissance-hotels-careers/ (keywords: Renaissance Saigon) !
Note: Only qualified candidates will be contacted.
SỨ MỆNH
Vegastar với bề dày hơn 20 năm xây dựng và phát triển, là đơn vị tiên phong dẫn đầu về công nghệ trong nhiều lĩnh vực với sứ mệnh mang lại các Giải pháp công nghệ cao – Kỹ thuật sáng tạo – Dịch vụ đột phá phục vụ cho xã hội.
TẦM NHÌN
Vegastar không ngừng nghiên cứu, nỗ lực, sáng tạo trong khoa học kỹ thuật và công nghệ để trở thành tổ chức phát triển bền vững, giàu mạnh mang đến những sản phẩm và dịch vụ làm hài lòng khách hàng, góp phần nâng cao chất lượng đời sống xã hội, đồng thời mang lại giá trị sống tốt đẹp về vật chất và tinh thần cho mỗi thành viên.