Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
<Job Responsibilities>
1. Sales & Client Management
• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.
• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.
• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.
• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.
2. Consulting & Strategic Input:
• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:
- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).
- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.
- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.
• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.
• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.
3. Collaboration & Reporting
• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.
• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.
• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.
• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.
- Proven track record of successfully selling marketing online services
・Other skills:
• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.
• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.
• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.
• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.
• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.
• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.
• Experience working to track and manage sales pipelines.
<Preferable Skill and Experience>
• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 25
- Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
Công ty TNHH Công nghệ Việt (V.TECH Co .,Ltd) được thành lập ngày 27 tháng 5 năm 2004. Lĩnh vực kinh doanh chính: Xây lắp hệ thống điện - Công nghệ thông tin - Viễn thông - Xây dựng hạ tầng công nghiệp. Trong hơn 10 năm qua, công ty đã hoàn thành và đưa vào sử dụng hàng trăm dự án đo lường, điều khiển tự động, hệ thống viễn thông và công nghệ thông tin giúp cho công tác điều hành, vận hành hệ thống điện tại các tổng công ty điện lực, nhà máy điện, trạm biến áp, các doanh nghiệp một cách hiệu quả, tiết kiệm. Với truyền thống hơn 10 năm phát triển của công ty, kiên định với tôn chỉ “Chuyên nghiệp – Hiệu quả - Phát triển bền vững”, V.TECH luôn sẵn sàng và cam kết không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm-dịch vụ, thiết lập mối quan hệ hợp tác lâu dài chặt chẽ và tôn trọng quyền lợi của Khách hàng, Đối tác, các Thành viên của V.TECH và nỗ lực phấn đấu trở thành một doanh nghiệp uy tín hàng đầu trong lĩnh vực xây dựng hạ tầng công nghiệp năng lượng, viễn thông tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành