Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Develop an effective communication plan and execute all the plans that follow up marketing campaigns for Popeyes & Burger King:
Internal:
- Follow & percisely execute communication strategy that includes media outreach, events, PR and social media content creation.
- Manage internal communications (email, newsletters etc.)
- Assist in communication of strategies or messages from senior leadership
- Work with key internal role-players to brainstorm content ideas, in line with the company’s strategy and in support of various brand initiatives.
- Support and evaluate results of communication campaigns with the team.
- Report weekly & monthly for communication activities, calendar,…
- Monitor daily media and identify external trends, news opportunities and leverage external opportunities across all communication channels.
External:
- Build and maintain relationships with journalist, agencies and key external role-players.
- Liaise with media and handle requests for interviews, statements etc.
- Promote products and services through public relations initiatives.
- Perform “damage control” in cases of bad publicity.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing or relevant field.
- A minimum of 2 years’ experience in a communication marketing or advertising position, at least 2 years in executive level.
- Fluent in English and Vietnamese is a must.
- Demonstrable experience in content creating, managing social media and/or display advertising campaigns.
- Highly creative with experience in identifying latest trends and news opportunities and devising digital campaigns that engage, inform and motivate.
- Solid knowledge of PR, social media & project management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
Parking allowance
Phone allowance
Happy Friday
Internal Sales - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
Working with a team of leading experienced people in the F&B Industry.
Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills and soft skills - Độ tuổi: 23 - 45
- Thời gian làm việc: 08h30-17h30 Monday to Friday
- Đồng nghiệp:
VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities and energetic people.
Modern working space, fully equipped for work such as laptops, phones,...
Youthful and professional working environment.
Opportunity to work with famous managers in the F&B industry. - Phúc lợi:
The cap of the salary used for social insurance contribution is 100%.
Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
Engagement events. - Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công nghệ Việt (V.TECH Co .,Ltd) được thành lập ngày 27 tháng 5 năm 2004. Lĩnh vực kinh doanh chính: Xây lắp hệ thống điện - Công nghệ thông tin - Viễn thông - Xây dựng hạ tầng công nghiệp. Trong hơn 10 năm qua, công ty đã hoàn thành và đưa vào sử dụng hàng trăm dự án đo lường, điều khiển tự động, hệ thống viễn thông và công nghệ thông tin giúp cho công tác điều hành, vận hành hệ thống điện tại các tổng công ty điện lực, nhà máy điện, trạm biến áp, các doanh nghiệp một cách hiệu quả, tiết kiệm. Với truyền thống hơn 10 năm phát triển của công ty, kiên định với tôn chỉ “Chuyên nghiệp – Hiệu quả - Phát triển bền vững”, V.TECH luôn sẵn sàng và cam kết không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm-dịch vụ, thiết lập mối quan hệ hợp tác lâu dài chặt chẽ và tôn trọng quyền lợi của Khách hàng, Đối tác, các Thành viên của V.TECH và nỗ lực phấn đấu trở thành một doanh nghiệp uy tín hàng đầu trong lĩnh vực xây dựng hạ tầng công nghiệp năng lượng, viễn thông tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành