Việc làm Fusheng Vietnam

Cập nhật 23/12/2024 19:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Công Nghiệp Fusheng Vietnam
Customer Service Advisor, Frontline
Fusheng Vietnam
24 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!

YOUR TASKS


  • Accept and register bookings for DHL services
  • Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment value protection) during interaction with customer
  • Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices
  • Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
  • Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
  • Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL
  • Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers
  • Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff


YOUR PROFILE


  • 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
  • Diploma in Business (preferable) or equivalent
  • Fluent in English


OUR OFFER


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Công Nghiệp Fusheng Vietnam
Fusheng Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn FUSHENG Thành lập vào năm 1953, Tập đoàn FUSHENG luôn duy trì triết lý theo đuổi sự hoàn hảo của sản phẩm và làm giàu cho cuộc sống. Vì vậy Tập đoàn FUSHENG luôn nỗ lực hết mình để đem đến cho khách hàng những sản phẩm có chất lượng cao nhất.

Công ty TNHH Công Nghiệp FUSHENG VIETNAM thành lập năm 1997, với nhà máy tại KCN Biên Hòa II, Tp. Biên Hòa, Việt Nam. Từ đó nhanh chóng trở thành nhà cung cấp hàng đầu tại thị trường Việt Nam và Asian. Vốn 100% nước ngoài, chuyên ngành sản xuất và kinh doanh máy nén khí và các thiết bị chịu áp lực.

Những nghề phổ biến tại Fusheng Vietnam

Bạn làm việc tại Fusheng Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Fusheng Vietnam

Fusheng Vietnam

Click để đánh giá