Mô tả công việc
- Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
- Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
- May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
- Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
- Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package & 13th-month salary
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
- Degree of English/Hospitality/Tourism other relevant major
- Good communication both in English and Vietnamese
- Excellent interpersonal skills with demonstrated customer service focus
- Ability to multi-task
- Able to work shifts
- Experience of a similar position in 4 or 5-star hotels is preferred
Personal Attributes
- Dependability
- Positive Demeanor
- Presentation
- Integrity
- Safety Orientation
- Adaptability/Flexibility
- Stress Tolerance
Interpersonal Skills
- Team Work
- Customer Service Orientation
- Interpersonal Skills
- Diversity Relations
Communications
- Listening
- English Language Proficiency
- Telephone Etiquette Skills
- Applied Reading
- Writing
Analytical Skills
- Problem Solving
- Learning
- Computer Skills
- Decision-Making
Organization
- Multi-Tasking
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources
Tiền thân là Công ty TNHH Tân Hoàng Anh chính thức thành lập từ năm 2002 với quy mô nhỏ nhưng đã không ngừng nỗ lực để phát triển. Năm 2006 công ty để khởi công nhà máy sản xuất giai đoạn 1 trên diện tích 5.800m2. Chỉ với các sản phẩm là túi T-shirt, túi Shopping bag, công ty nhanh chóng chiếm được lòng tin của thị trường, khẳng định sự đúng đắn trong tầm nhìn của nhà đầu tư cũng như sự chính xác trong kế hoạch kinh doanh, khai thác thị trường
Những thành tựu ấn tượng này là kết quả của quá trình tập trung phát triển giá trị cốt lõi của doanh nghiệp từ những ngày đầu thành lập, chinh phục thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2002
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.