Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
-
Xây dựng và quản lý chiến lược Digital MKT dựa trên mục tiêu DN
-
Nghiên cứu thị trường để hiểu sâu về sở thích, hành vi và xu hướng liên quan đến dự án BĐS của khách hàng
-
Xác định mục tiêu cho chiến dịch quảng cáo về dự án bất động sản.
-
Quản lý và tối ưu hóa các chiến dịch quảng cáo trực tuyến
-
Thu nhận và quản lý các data từ kết quả chạy Ads trên các kênh MXH cho dự án Bất động sản; theo dõi hiệu suất truyền thông
-
Đánh giá và báo cáo kết quả của chiến lược truyền thông và chiến dịch