Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
You will be responsible for maximizing our sales team potential. You will work smoothly with other departments, especially marketing Department to improve market share in all dental surgery product lines and achieve the company’s overall business goals.
1. Achieving growth and hitting targets by successfully managing the surgery sales team.
2. Forecasting global sales target in collaboration with the marketing department and management team and define sales target for the sales team.
3. Designing and implementing a strategic sales plan to expands our company’s customer base, ensure our market-share and achieve sales target
4. Co-ordinate with human resource department to recruite sale representative, objective setting, coaching and performance monitoring of sales representatives. Can learn and understand technical products for efficient coaching of the sales team
5. Provide necessary training and coaching to make strong team.
6. Provide “on the ground” support for the sales team and direct contact with key customers.
7. Present sales, revenue and expenses report and realistic forecasts to the management team.
8. Doing market research for new suppliers or to find other business opportunities for the company.
Yêu Cầu Công Việc
1. Minimum of 2 years experiences (Medical or Pharmaceutical or Market Research appreciates).
2. Good oral and written communication skills in Vietnamese and English is a good advantage.
3. Ability to easily communicate and to build easily relationship with key customers.
4. Self-motivated, honest, independent, high energy, enthusiastic personality and care for details.
5. Good work ethic with the ability to listen and learn.
6. Good time management and organizational skills.
Salary: Negotiate
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
-
Xây dựng và quản lý chiến lược Digital MKT dựa trên mục tiêu DN
-
Nghiên cứu thị trường để hiểu sâu về sở thích, hành vi và xu hướng liên quan đến dự án BĐS của khách hàng
-
Xác định mục tiêu cho chiến dịch quảng cáo về dự án bất động sản.
-
Quản lý và tối ưu hóa các chiến dịch quảng cáo trực tuyến
-
Thu nhận và quản lý các data từ kết quả chạy Ads trên các kênh MXH cho dự án Bất động sản; theo dõi hiệu suất truyền thông
-
Đánh giá và báo cáo kết quả của chiến lược truyền thông và chiến dịch