CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

Hà Nội
5.000 - 10.000 nhân viên
Bất động sản
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính

Việc làm CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

Cập nhật 02/03/2025 13:36
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG
[TAM SƠN] HN - Senior Client Advisor (Hermes)/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 58 Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội Số 3 Chùa Láng, Đống Đa, Hà Nội

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG là Công ty chuyên về Môi giới Bất động sản thổ cư có đội ngũ thành viên có hàng chục năm kinh nghiệm về Bất động sản. Với Kho hàng lên tới hàng ngàn căn nhà chính chủ, tập trung ở các Quận chính trong nội thành Hà Nội như Ba Đình, Đống Đa, Tây Hồ, Cầu Giấy... Công ty Bất động sản Địa Ốc Vàng đã và đang góp phần cung cấp cho khách hàng những sự lựa chọn hoàn hảo cho tổ ấm của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 
  • Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2017

Mission

  • Tầm nhìn: Trở thành Công ty Bất động sản lớn nhất và tốt nhất Việt Nam, đồng thời vươn ra thế giới trong thời gian không xa.

  • Sứ mệnh: Đúng theo Slogan của Công ty "Địa Ốc Vàng - Nơi khởi nguồn hạnh phúc".

  • "Đồng lòng - Trách nhiệm - Kiên trì - Chia sẻ - Tuân thủ"
  • Mục tiêu hướng đến của Địa Ốc Vàng chính là sự an tâm và hài lòng của Khách hàng. Sự tin tưởng của Khách hàng chính là động lực vô cùng lớn để chúng tôi không ngừng cố gắng và vươn xa trong tương lai.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo