Việc làm Dịch Vụ Minh Việt

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
Merchandiser
Dịch Vụ Minh Việt
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The successful candidate will oversee the below activities:
• In charge of building the strategic buying plan for the assigned category.
• Market research, historical data analysis.
• Monitor and analyze business performance.
• Merchandise allocation.
• Inventory Management.
• Plan and deliver merchandise to stores across Vietnam.
• Communicate with business partners in HQ.

Job Description

- Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends.
- Propose items to buy (style, type, design, quantity, etc) based on review and budget.
- Follow closely sales seasons, events, new arrivals of the market to optimize stock level.
- Prepare analytical reports, presentation of the brand when needed frequency.
- Forecast profits/sales and plan budgets.
- Monitor and apply various merchandising methods and ensure increase in productivity.
- Analyze sales figures, customers reactions and market trends to anticipate product needs and plan product ranges/stock.
- Work closely with operation in order to receive new shipments.
- For retail: Manage product allocation to stores, and monitoring item replenishment in order to ensure products availability in stores.
- Master file management.
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis.
- Other: Support global procurement initiatives and deliver solutions to improve and streamline the processes.

------------------------------------------

ABOUT EMERS VIET NAM
Emers Group was founded in 1997. Began in the commodity industry and diversified businesses that
include raw material trading, traditional media, digital media, e-literature, PR, sports & event marketing, sports brand distribution (wholesale, e-commerce & retail), and arts & cultural foundation. With offices throughout the world.
Emers Vietnam is established since 2019, and initially in charge of the NIKE GOLF products-line in Vietnam. From 2020, Emers Vietnam Co. Ltd. has become the official exclusive distributor of Nike Sports & Golf in Vietnam and many ASEAN countries.
The business at Emers Vietnam continue to grow and in 2022, we acquired and launched several new brands in Golf such as Waac, G/Fore with a variety of retail stores in HCMC. In 2023, we have just launched a running shoe line - ON Running, a Switzerland brand running shoes and apparel.
We are moving fast and excited about the possibilities and growth in the Wholesales / Retail business for Sport fashion.

• VN Office: Mapletree, 1060 Nguyen Van Linh, Dis.7, HCM
• Working time: 08:30 – 12:30 | 13:30 – 17:30
• We are on: 20+ Countries

Yêu Cầu Công Việc

- More than 3-year experience in international merchandising/ procurement.
- Working experience in Fashion / Sport Retail industry is a must.
- Knowledgeable in development and execution of procurement and procedures to a high standard as well as a basic knowledge of supplier relationship management process.
- Display excellent presentation and communication skills with a particular ability to influence and negotiate agreements with multiple stakeholders
- Effective communication and interpersonal skill to interact with all levels, both external and internal. Commitment and result driven are definitely a plus.
- Having good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English.

Thông tin khác

  • Thời gian thử việc: Full Salary
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon-Fri / 8h30-17h30
  • Phúc lợi:

    Income
    - Competitive salary package, performance-based
    - 13th month salary & year-end bonus by individual ability & company’s performance
    - Salary review based on performance.
    - Other benefits followed by labor law
    Workplace Happiness
    - Heath check annual
    - Laptop (after probation

  • Ngày nghỉ: Sat-Sun
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
Dịch Vụ Minh Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 17 ngõ 167 Tây Sơn, Đống Đa

Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …

Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …

Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.

Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:

TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH

HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC

Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Minh Việt

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Minh Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Minh Việt

Dịch Vụ Minh Việt

Click để đánh giá