Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.