Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Document Management:
- Prepare, store, and manage documents related to company operations.
- Ensure all documents are organized, easily accessible, and secure.
* Office IT Skills:
- Proficient use of Microsoft Office software (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Assist the manager in drafting documents, reports, and other necessary materials.
* Sales (B2B Communication):
- Build and maintain relationships with corporate clients.
- Consult and introduce the company’s products/services to corporate clients.
- Monitor and support the transaction process from initial contact to contract signing, and implement related project tasks.
* Tasks as Assigned by Superior:
- Perform tasks assigned by superiors promptly and effectively.
- Report work progress and arising issues to superiors.
- Coordinate and support work with related departments.
- NOTE:
- This is the recruitment page for Parttime/Fulltime positions at Lotte Cinema, the human resources department will receive CV information and contact you for an interview.
- LOTTE Cinema only interviews DIRECTLY AT THEATER - the position you apply for, DOES NOT interview at any other location such as home, coffee shop,...
- LOTTE Cinema only posts recruitment information on page: Lotte Cinema Careers and official recruitment websites (Vietnamworks, Careerbuilder, CareerLink, Ybox,...). DO NOT recruit through any brokers/intermediaries.
Yêu Cầu Công Việc
* Education: Graduation from college or university in Business Administration, Economics, or related fields.
* Language Skills: Good communication skills in Vietnamese and English (preferred).
* Work Experience: Minimum of 1 years of experience in a similar position.
* Skills:
- Excellent communication skills, especially in B2B communication.
- Proficient in office IT skills.
- Strong organizational and document management skills.
- Teamwork skills and the ability to work independently.
* Other Requirements: Honest, careful, and highly responsible.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 24 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday: 8.00 AM - 5.00 PM
- Đồng nghiệp: Friendly
- Phúc lợi: According to company’s regulations.
- Ngày nghỉ: Comply with Vietnam Labor.
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.