1. Payment Management:
-Process payments and financial transactions on behalf of the CEO.
-Maintain accurate records of payments made and ensure timely payment.
-Collaborate with the finance team to streamline payment procedures and ensure compliance with financial policies.
2. Vendor and Service Management:
-Identify and evaluate vendors and service providers for the CEO and the CEO's property, including but not limited to house insurance, car insurance, tax accountants, etc.
-Research and negotiate contracts with vendors to obtain the best possible terms and pricing.
3. Expense Reporting:
-Create and manage the CEO's expense reports, ensuring accuracy and adherence to company policies and tax regulation.
-Collect receipts, reconcile expenses, and prepare reports for review and approval.
-Assist in budget planning and tracking as required.
4. Other tasks as per supervisors' and CEO's requests.• Must have a Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or related field;
• 1-2 years experience in Accounting;
Big4 and study abroad candidates are preferred
• Experience with budgeting and financial reporting;
• Advanced Microsoft Excel skills;
• Highly organized, with a focus on attention to detail;
• Strong organization and problem-solving skills;
• Excellent verbal and written communication skills;
• Upper Intermediate level of English (written & spoken).Why join Outcubator?
If you are eager to take your career to the next level in the payment industry, this is the opportunity for you. We offer:
• Competitive compensation depending on experience and skills;
• Private Insurance;
• Individual career path;
• Paid vacation;
• Comfortable workplaces with the most up-to-date equipment;
• Our own chefs make delicious breakfasts, lunches and desserts for the whole team;
• Convenient office location near West lake;
• High energy, international and innovative team;
• Annual assessments;
• Flexible working time;
• Optional business trips;
• Monthly team outing;
• Football, ping-pong and table football teams inside the company.
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.