Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Hr Admin Staff
Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP
14 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
10 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 12, tòa nhà Ree Tower, số 9, Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 2, Đại Lộ Tự Do, Thuận An, Bình Dương
Công ty TNHH Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP (gọi tắt là VSIP FMS) thuộc 100% vốn của KCN Việt Nam - Singapore (VSIP). VSIP FMS được chính thức thành lập và đi vào hoạt động vào ngày 01/01/2011 nhằm đa dạng hóa dịch vụ của VSIP, nâng cao chất lượng dịch vụ và giảm chi phí cho công ty VSIP. Với 550 nhân viên ban đầu, công ty đã cung cấp các gói dịch vụ quản lý tài sản như bảo vệ, thi công và chăm sóc cảnh quan, vệ sinh công nghiệp, bảo trì nhà xưởng. Với hơn 10 năm kinh nghiệm, mục tiêu chính của chúng tôi là giúp cho khách hàng của chúng tôi có thể yên tâm tập trung vào lĩnh vực kinh doanh của mình trong một môi trường sạch, đẹp và an toàn.
Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP
Bạn làm việc tại Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP
Click để đánh giá