JAC's client is looking for Leasing Manager to develop new clients and manage leasing activities in Vietnam
Job Responsibilities
- Build up and expand relationships with new clients and potential tenants, and maintain strong relationships with the existing tenants, agencies/ brokers/ consultants.
- Handle negotiation about rental packages & contracts terms and conditions with potential tenants and existing tenants for contract renewal.
- Coordinate with the tenants for the fit-out work schedule and collaborate with the internal property management team.
- Professionally address the requirements and incorporate customer feedback to enhance leasing activities.
- Support in preparing the annual rent income budget, rental forecast as well as monthly management reports.
- Support internal property management team corresponding to a complaint from tenants.
- Support for marketing activities including SNS account management, participating in a talk event as a speaker.
- Perform market research and deliver updates on market information, including pricing, trends, benchmarking, demand, and supply.
- Periodically report on leasing activities to the Director and obtain necessary approvals through the internal approval system.
- Business trips to many cities in Vietnam.
- Other relevant duties as required and assigned by the company.
- Bachelor’s degree with major in Real Estate Management, Business, Marketing or Equivalent.
- At least 5 years of relevant experience in the real estate industry leasing activities, minimum of 3 years’ experience in ready-built-warehouse in Vietnam market is required.
- Having good knowledge and good market sense, and extensive networks among business communities including clients and agencies.
- Highly proficient in English and Vietnamese communication; knowledge of Chinese is an added advantage.
- Demonstrates excellent presentation, negotiation, and interpersonal skills to establish and maintain strong relationships with tenants
- Frequent business trips are required.
- Detail-oriented, responsible, self-motivated, and able to work independently.
- Proficient in Microsoft Office Suite
Công ty TNHH Dược Phẩm Tín Phúc được thành lập vào năm 2017 và đã chọn triết lý kinh doanh “Lấy TÍN dựng thành PHÚC” làm giá trị cốt lõi; lập ra chiến lược kinh doanh dài hạn và định hướng phát triển đến năm 2030 đó là tập trung vào nghiên cứu và phát triển sản phẩm với mong muốn đem đến những sản phẩm chăm sóc sức khỏe tốt nhất cho mọi gia đình Việt.
Chúng tôi hiểu được rằng, để có được thành công thì ngoài những nguồn lực của nội tại, sự nỗ lực không ngừng của tập thể nhân viên Tín Phúc, chúng tôi còn rất cần đến sự đồng hành, ủng hộ của Quý khách hàng và đối tác. Để tiếp tục phát triển bền vững, Tín Phúc Pharma cam kết sẽ luôn đặt lợi ích của khách hàng và đối tác lên hàng đầu, luôn trung thực, tận tâm và chuyên nghiệp trong chính các sản phẩm của mình.