Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Supports with the preparation of quotations e.g. by gathering the necessary information and calculations for quotation creation.
Supports the preparation of a 'Request for Quote' towards Commercial Sales Support.
Gives first level support for sales-related inbound customer inquiries. Records, tracks and - if applicable - forwards (technical) customer inquiries to Field / Inside Sales or Commercial Sales Support.
Follows up with customers (if delegated by Field / Inside Sales).
Clarifies or forwards open issues from internal / external customers.
Coordinates internal inquiries and acts as interface between Field / Inside Sales and other departments (operative or Service Functions, e.g. COP).
Supports Field / Inside Sales staff with administrative tasks (e.g. SAP / office management like travel expense accounting, material orders).
Schedules meetings with customers for field sales staff incl. travel bookings.
Analyses data, conducts research, creations reports for the Field / Inside Sales staff; creates customer profiles.
Creates / coordinates internal and external correspondences as requested by Field / Inside Sales staff.
Administrative support and assistance with the preparation, follow-up and controlling of sales campaigns.
Administrative support and assistance with the organization and conduction of trade fairs / customer events in close collaboration with the marketing department.
Yêu Cầu Công Việc
Fluent in English
User knowledge in MS Office, Salesforce.com
Hands-on mentality
Excellent time management and prioritization skills
Pronounced (self-)organization skills
Strong rhetorical skills over the phone
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Giải pháp và dịch vụ cao cấp là Công ty chuyên ngành cung cấp các Giải Pháp về Dịch vụ và Sản phẩm hoạt động trong lĩnh vực CNTT.
Mục tiêu của Công ty là mang đến cho Khách hàng giá trị và hiệu quả thực sự thông qua Sản phẩm và Dịch vụ IT-CARE cung cấp
Với hơn 10 năm thành lập, thế mạnh của Công ty là Chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vự Hạ tầng CNTT và Tuyền Thông.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.