Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1). Product Manager for both OTC & FMCG
- To identify consumers’ needs, insights & market potential then propose new brands or new products / SKUs / variants or improvements for existing products.
- To set marketing strategies, plans for new brands, products including defining target consumers / audience, product positioning, competing, unique selling points (UPS), pricing, value chain, promotion, communication, distribution, etc…
- To forecast & plan of sales, expenses and return on investment (ROI) for new brands / new products / SKUs / variants.
- To work with manufacturing partners for production, supply chain and inventory replenishment.
- To lead, deploy & coordinate with company internal functions or outsourcing agencies to successfully market the new brands, new products, SKUs, variants.
2). Marketing for current AD owned brands & partners’ brands which AD provides full distribution services
3). Marketing support for the company’s e-commerce channel, re-build & improve websites of AD company.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum of 3 years experiences as a Product Marketing Manager.
- Demonstrated success defining and launching excellent products.
- Background with at least 5 years of experience in OTC / vitamin marketing/ MT/ GT.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Excellent teamwork skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VIVA cargo (VICI) với vai trò là Tổng đại lý, Đại lý vận chuyển hàng hóa cho nhiều hãng hàng không, qua 8 năm hoạt động, với tốc độ phát triển nhanh chóng, mạnh mẽ, luôn ở vị trí dẫn đầu trong ngành vận chuyển hàng hóa đường hàng không từ năm 2010 đến
Đối tượng Khách hàng của Vici tập trung vào là những tập đoàn giao nhận vận chuyển toàn cầu lớn như Samsung SDS GSCL, DHL, Expeditor, DB Schenker…