Công ty TNHH Gleads ★ 5.0

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty TNHH Gleads

Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế

Việc làm Công ty TNHH Gleads

Cập nhật 25/11/2024 18:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GLEADS
Senior Brand Manager - Nutrition
Công ty TNHH Gleads 5.0★
2 đánh giá 21 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh

Report to: Nutrition VN Lead

Responsibilities

  • Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
  • Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
  • Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
  • Brand plan & A&P budget management
  • Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
  • Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
  • Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
  • Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
  • Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
  • Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
  • Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
  • Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.

Requirements

  • At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
  • Experience in Food and Beverage category is a plus
  • Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
  • Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
  • Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
  • Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
  • An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
  • Strong project management and problem-solving skills
  • Ability to work and multitask in a fast-paced environment.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GLEADS
Công ty TNHH Gleads Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
39-41 đường D4, Khu Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành Phố Hồ Chí Minh

Gleads lên chiến lược, thực hiện, tối ưu và báo cáo đầy đủ cho khách hàng. Chúng tôi cung cấp đa dạng các dịch vụ tiếp thị, truyền thông số bằng các thuật toán và công nghệ mới nhất. Phạm vi dịch vụ Gleads tập trung vào các giải pháp SEO, SEM, PPC advertising, communication, web design & development, outsourced marketing team cho doanh nghiệp Việt.

Cặp đôi dịch vụ cơ bản cho mỗi doanh nghiệp không thể bỏ lỡ tại Gleads: SEO & Google Ads có thể giúp khách hàng dễ dàng leo top từ khóa, tăng lượt hiển thị trên các công cụ tìm kiếm Google, Bing, Yahoo..., tiếp cận khách hàng tiềm năng và tối ưu tỉ lệ chuyển đổi (conversion rate).

Khách hàng cần một website diện mạo nổi bật, thiết kế ấn tượng, tối ưu trải nghiệm người dùng để chiếm ưu thế trong thị thường có nhiều đối thủ cạnh tranh. Gleads cung cấp dịch vụ thiết kế nhận diện thương hiệu giúp doanh nghiệp chinh phục thị giác người dùng, dễ dàng tương tác với khách hàng, tối ưu hóa doanh thu.


Review Công ty TNHH Gleads

5.0
2 review

12/02/2025
Thực Tập Sinh tại Hồ Chí Minh

Công ty có chế độ đãi ngộ tốt, lương ổn với TTS (CTT)

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Văn phòng lớn, hiện đại, rộng rãi. Rất đẹp luôn(RV)

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Gleads

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Gleads? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Gleads

Công ty TNHH Gleads

Click để đánh giá