TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
Our SEA Integrated Marketing & Communication team is a dynamic group of creative minds, strategists, and marketing enthusiasts who are passionate about redefining the way people shop online. As a pivotal part of Bytedance's E-commerce Business, we work tirelessly to showcase the innovative potential of our platform, bridging the gap between users and their favorite contents & products. The team's core responsibility is to craft and execute integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. We build brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience.
In this role, you will handle the end-to-end process of conceptualizing, developing and executing IP campaigns under TikTok Shop. You will also conduct data analysis on campaign performance and provide recommendations accordingly.
Responsibilities:
- Assist in conceptualizing, developing, and executing IP campaigns (joint marketing campaigns for single brands), including but not limited to seller IP (such as Super Brand Day), user IP, and creator IP
- Collaborate and coordinate across stakeholders including internal account managers, user research creator managers, and other cross-functional teams (such as marketing teams, public relations, graphic designers, product teams, R&D teams, etc.) to create and optimize activities
- Strong interest in designing creative collaboration proposals, leveraging KOL/influencers and engaging with internal and external parties
- Nurture continuous improvement and innovation to ensure program execution, creating implementation reports, and managing the company's budget effectively and efficiently
- Conduct data analysis on campaign performance (including against order and GMV targets) and offer ongoing recommendations for campaign optimization, such as innovative ideas, partnerships and activations that enhance campaign performance
- Minimum Bachelor's Degree or above
- 3+ years of experience in Internet/e-commerce companies, brands, or ads agencies
- English language proficiency required
- Excellent marketing planning skills with innovative spirit, great logical thinking ability
- Strong executive ability, communication skills, and deliver pressure-resistant and result-driven performance
- Excellent communication and resource integration skills across cross-functional teams
Trong lĩnh vực hóa phẩm xây dựng, phụ gia chống thấm, phụ gia bê tông tại Việt Nam, GPS Việt Nam luôn tự hào là một trong những doanh nghiệp sản xuất, nhập khẩu và phân phối uy tín nhất hiện nay. Những sản phẩm mang thương hiệu GPS của chúng tôi đã hiện diện ở hầu khắp các dự án lớn, nhỏ trong cả nước từ Bắc tới Nam. Để mở rộng và phát triển thị trường, công ty đang cần tuyển vị trí trưởng phòng kinh doanh có năng lực lãnh đạo và nhiệt huyết để cùng công ty phát triển và khẳng định thương hiệu. Đây là cơ hội hấp dẫn dành cho các ứng viên triển vọng, có năng lực tốt, mong muốn được thăng tiến, khẳng định vị trí và làm việc trong một môi trường năng động với mức thu nhập hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2010
Mission
- Từ những ngày đầu GPS luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của GPS đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức GPS luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.