Mô tả công việc
- Visit customer every day. Mostly at factory
- Search, survey and approach new and potential projects, report to supervisor/manager
- Make customer list, inquiries, information, project information and report to supervisor/manager
- Keep and maintain good relationship with customers
- Do all tasks related jobs including but not limited to making quotation, making contract, etc.
- To achieve the set target
- Other tasks as being assigned
Job Requirement
- Gender: Male
- Having B2 driving license
- Has 2-5 years sales experience or have worked in construction
- English: Business level
- Other Requirements: open minded characteristic
- Time to start working: immediately
*** Benefits:
- Salary: 14-16 mil gross (negotiable)
- All
Yêu cầu công việc
Job Requirement
- Gender: Male
- Having B2 driving license
- Has 2-5 years sales experience or have worked in construction
- English: Business level
- Other Requirements: open minded characteristic
- Time to start working: immediately
*** Benefits:
- Salary: 14-16 mil gross (negotiable)
- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
- 24/7 accident insurance package
- Quarterly bonus after review sales target
- Salary increase one a year, 13th month salary
- Company trip every year
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội (65% vốn đầu tư của tập đoàn Hanwa Nhật Bản)
Ngày thành lập: 28/2/2008 (Công ty CP Hải Việt) ngày 12/08/2011 chuyển đổi thành Công ty CP SMC Hà Nội. Ngày 03/05/2019 chuyển nhượng 65% vốn điều lệ cho tập đoàn Hanwa Nhật Bản
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội có chức năng chủ yếu là gia công và phân phối thép cuộn cho thị trường khu vực miền Bắc và thị trường Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2008
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.