Mô tả công việc
Cooperate with the Sales Admin to prepare contracts and contract renewals
Develop and review with the Director annual sales strategy and targets
Follow up on inquiries and manage the entire sales process
Ability to negotiate with prospects and customers
Leverage sales tools and resources to identify new sales leads and nurture prospect relationships
Build your own prospects database
Identify new business opportunities
Collaborate with sales leaders to build and develop the sales strategy
Coordinate with Sales Team and cooperate to achieve Team’s targets
Build pipeline and maintain long- term relationships with prospects and clients
Attend and participate to networking and institutional events
Ability to overcome challenges and achieve results
Yêu cầu công việc
Proven history meeting or exceeding quota and closing sales
1- 3 years&039; of B2B sales experience
Experience in Pestcontrol service or IFM is preferred.
College&039;s degree preferred or equivalent experience
English communication is an advantage
Experience in an international firm is an advantage
Quyền lợi
Annual training, active and challenging environment.
13th month salary
Office hours from 08:30- 17:00 from Monday to Friday
Company trip, team- building, Year- End Party, Tet gift.
Salary: 12,000,000 – 20,000,000VND + monthly bonus as personal&039;s performance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-12 00:40:10
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội (65% vốn đầu tư của tập đoàn Hanwa Nhật Bản)
Ngày thành lập: 28/2/2008 (Công ty CP Hải Việt) ngày 12/08/2011 chuyển đổi thành Công ty CP SMC Hà Nội. Ngày 03/05/2019 chuyển nhượng 65% vốn điều lệ cho tập đoàn Hanwa Nhật Bản
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội có chức năng chủ yếu là gia công và phân phối thép cuộn cho thị trường khu vực miền Bắc và thị trường Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2008
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.