Mô tả công việc
• Design packages, programs and its quotation for TO/TA’s daily requests, to meet their requirements and demands
• Coordinate with Operation department and Suppliers (if needed) to make sure tours run smoothly and solve the troubles (if any)
• Issue invoices in due time and assist accounting department with regard to payment
• Other tasks assigned by Sales Manager/ BOD
• Elaborate and update TO/TA’s annual brochures.
• Handle bookings and customer care when travelers are on ground
• Weekly and monthly reports or irregular reports (if any) to SM/BOD
• Train and support other team members as and when required
• Prepare and escort FAM trip (if needed)
Yêu cầu công việc
• Have knowledge of route points. Love traveling.
• Have sales experience of 2 year or more in the tourism field.
• Be patient, willing to learn and work under high pressure
• Good English/German/Spanish.
• Graduated from College or University majoring in Culture, Tourism, Foreign Language, Economics...
• Proficient computer skills
Quyền lợi
• Friendly and progressive working environment.
• Pay insurance according to the law + Special health insurance package
• Work from home (WFH) policy with full salary.
• Happy hour policy at the office.
• Negotiable – To Be Advised on interview, depending on experience.
• Working hours. Off Saturday, Sunday
• Quarterly, annual, holiday, revenue bonuses...
• Sales inspection trip and training courses according to company regulations
• Travel domestically and internationally according to Company policies and other special programs.
• The Company&039;s maternity pay policy in addition to insurance salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội (65% vốn đầu tư của tập đoàn Hanwa Nhật Bản)
Ngày thành lập: 28/2/2008 (Công ty CP Hải Việt) ngày 12/08/2011 chuyển đổi thành Công ty CP SMC Hà Nội. Ngày 03/05/2019 chuyển nhượng 65% vốn điều lệ cho tập đoàn Hanwa Nhật Bản
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội có chức năng chủ yếu là gia công và phân phối thép cuộn cho thị trường khu vực miền Bắc và thị trường Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2008
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.