Mô tả công việc
- Develop & Execute Sales Plans:Create monthly strategies to meet and exceed sales targets for VIP and PT clients.
- Manage Client Relationships: Build strong connections with high-value members to ensure satisfaction, retention, and long-term engagement.
- Lead with the Team:Work closely with part-time and full-time sales staff to hit group targets and provide guidance as needed.
- Support & Report:Track your performance and share insights with management to help optimize business strategies.
Yêu cầu công việc
- 3 years experience in sales and relationship management, ideally in the fitness, wellness, beauty & spa or hospitality industry.
- A passion for helping people reach their goals and the ability to build trust with clients.
- Intermediate to advanced English speaking and strong interpersonal and communication skills – you’re great with people and know how to connect with diverse personalities.
- A proactive team player with a drive to succeed and grow in a dynamic environment.
- Problem-solving skills with the ability to handle multiple priorities and challenges.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary Range: 8,000,000 VND (negotiable) + Commission
- Competitive base salary plus commissions.
- Opportunity to manage exclusive VIP clients and corporate accounts.
- Growth opportunities, with the potential to move into Sales Managerand leadership roles.
- Free access to Primal Performance Lab’s fitness programs and classes.
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội (65% vốn đầu tư của tập đoàn Hanwa Nhật Bản)
Ngày thành lập: 28/2/2008 (Công ty CP Hải Việt) ngày 12/08/2011 chuyển đổi thành Công ty CP SMC Hà Nội. Ngày 03/05/2019 chuyển nhượng 65% vốn điều lệ cho tập đoàn Hanwa Nhật Bản
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội có chức năng chủ yếu là gia công và phân phối thép cuộn cho thị trường khu vực miền Bắc và thị trường Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2008
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.