Position: Content Marketing Intern
Position type: Full-time /Part-time
Working location: TIC GROUP, B4/D21 ngõ 100 Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, HN
Working time: 9:00 AM – 6:00 PM (Monday to Friday)
=============================================================
Responsibilities:
- Assist Marketing Executives to design content marketing strategies and set short-term goals
- Undertake content marketing initiatives and collaborate with design and writing teams to achieve business targets and produce high quality content
- Optimize content considering SEO and Google Analytics
- Blog on an ongoing basis to support and promote your offers and to attract site visitors through search, social media, and email subscribers.
- Grow our subscriber base by providing them with regular, helpful content that’s aligned with their needs and interests.
Qualifications
- 3rd/4th-year student or Fresh Graduate preferably in Marketing, Communications or a related field.
- At least 3.5 working days/ week in 2-month internship commitment
- Strong English written skills
- Creative mindset and a passion for content creation.
- Basic understanding of digital marketing concepts.
- Familiarity with social media platforms.
- Previous content writing or marketing experience is a plus.
- Detail-oriented with good organizational skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
Benefit:
- Have a chance on being trained in Marketing (Content section)
- Practice content Marketing knowledge on an international point of views and also, a gap between dosmetic and foreign marketing audience-approaching method.
- Be flexible and effective on time working and management
Hoozing hiện đang là một trong những công ty khởi nghiệp nổi trội nhất ở lĩnh vực bất động sản.
Thành lập vào tháng 7/ 2015, Hoozing hiện đang là một trong những công ty khởi nghiệp (startup) nổi trội nhất ở lĩnh vực bất động sản. Bên cạnh thế mạnh về mô hình kinh doanh "cộng đồng những người thuê nhà" mang đến giải pháp trực tiếp cho thị trường đang thiếu thốn niềm tin và hiệu quả, Hoozing đã lựa chọn phát triển nền tảng công nghệ như là một chiến lược kinh doanh ngay từ những ngày đầu thành lập. Sau hơn một năm xây dựng hình ảnh 360° và video thực tế ảo, hiện tại công ty đang chuyển hướng qua trải nghiệm tương tác 360° và mô hình 3D.
Review Hoozing Company
Không chuyên nghiệp, không có tổ chức (GL)
Start-up phát triển liên tục, x2, x3 doanh thu hàng năm, năm nào cũng gọi vốn thành công, giải thưởng thì tầm khu vực trở lên, còn mô hình kinh doanh thay đổi theo đúng định hướng thị trường, sản phẩm công nghệ ra nhanh và test nhanh hơn cả các công ty lớn. (rv)
Với mình thấy vui vì được làm ở công ty phát triển nhanh, nhiều văn phòng, có thuê rồi giờ thêm bán nữa. (rv)