Position: Content Marketing Intern
Position type: Full-time /Part-time
Working location: TIC GROUP, B4/D21 ngõ 100 Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, HN
Working time: 9:00 AM – 6:00 PM (Monday to Friday)
=============================================================
Responsibilities:
- Assist Marketing Executives to design content marketing strategies and set short-term goals
- Undertake content marketing initiatives and collaborate with design and writing teams to achieve business targets and produce high quality content
- Optimize content considering SEO and Google Analytics
- Blog on an ongoing basis to support and promote your offers and to attract site visitors through search, social media, and email subscribers.
- Grow our subscriber base by providing them with regular, helpful content that’s aligned with their needs and interests.
Qualifications
- 3rd/4th-year student or Fresh Graduate preferably in Marketing, Communications or a related field.
- At least 3.5 working days/ week in 2-month internship commitment
- Strong English written skills
- Creative mindset and a passion for content creation.
- Basic understanding of digital marketing concepts.
- Familiarity with social media platforms.
- Previous content writing or marketing experience is a plus.
- Detail-oriented with good organizational skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
Benefit:
- Have a chance on being trained in Marketing (Content section)
- Practice content Marketing knowledge on an international point of views and also, a gap between dosmetic and foreign marketing audience-approaching method.
- Be flexible and effective on time working and management
Công ty TNHH IGEA VIỆT NAM đánh dấu sự có mặt vào năm Tháng 7 năm 2015. Là một trong những nhà sản xuất chuyên nghiệp hàng đầu tham gia vào sản xuất nghiên cứu , phát triển và cung cấp sản phẩm nội thất văn phòng, khách sạn và gia đình … được đánh giá cao nhất tại thị trường nội thất Việt Nam.
Từ ý tưởng đem sản phẩm mới lạ và tinh tế của IGA đến mọi gia đình Việt. Nôi thất IGA đã được sự tin cậy và đánh giá cao của người tiêu dùng và đối tác trong,ngoài nước hiện nay.