1. Identify, develops, and evaluates marketing strategy, based on knowledge of establishment objectives, market characteristics, and cost and mark up factors.
2. Coordinate with Sales team in the execution of marketing strategies and plans at cluster level.
3. Monitor market trends and competitor activities
4. Plan and execute marketing programs and corporate events.
5. Conduct media buys and forge strong relationship with media houses
6. Corporate Branding and Awards: Develop and implement strategies to enhance our corporate brand locally.
7. Corporate Communication, Website and Press Release: Coordinate external communication to effectively represent our company'sidentity. Manage local pages of corporate website and ensure theyalign with hote branding and marketing goals.
8. Social Media Strategy and Communication: Define social media strategy. Oversee the management and growth of hotel social mediapresence with engaging and relevant content.
9. Digital Marketing and Advertising: Plan, execute, and manage advertising campaigns to maximize reach and impact. Lead digitalmarketing, including search engine optimization (SEO), PPC,email marketing and online promotions.
10. Vendor and Budget Management: Select and manage relationship with vendors to ensure quality and efficiency in marketing efforts.Manage budget for digital marketing to ensure financial efficiency.Yêu Cầu Công Việc
- Knowledge in the Hospitality Industry. Good spoken and written English
- Degree in Business Administration/ Hospitality/ Media/ Public Relation or Marketing
- At least 2 year relevant experience in the hospitality industry.
- Web Proficiency, Computer Software Proficiency, Team Management Experience, Advertising, Copywriting, Content Creation, Public Relations and Brand Marketing Experience, Proofreading and Editing Skills, Interpersonal Skills, Strong Verbal and Written Communication Skills, Customer Service Skills, Design Competency (AI, PS etc.) is a plus.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty TNHH in và DV thương mại Quang Trung, được thành lập vào tháng 8 năm 2003, là một doanh nghiệp chuyên ngành in ấn và sản xuất vải không dệt, túi vải không dệt. Hiện công ty có kinh doanh thêm ngành chính về lĩnh vực Bất Động Sản (các dự án lớn) .
Trong nền kinh tế đang phát triển của nước ta hiện nay, ngành thiết kế nói chung cũng như ngành thiết kế đồ họa, in ấn nói riêng đang góp vai trò rất quan trọng. Mọi khách hàng, doanh nghiệp đang khắt khe về việc quảng bá thương hiệu, thông điệp của mình tới các khách hàng tiềm năng. Công ty Quang Trung nắm rõ được điều đó nên đã chú ý đầu tư các thiết bị in ấn và sau in nhằm khép kín từ khâu thiết kế tạo bản in, in và hoàn thiện sản phẩm. Các sản phẩm in ấn như vỏ hộp, nhãn mác, sách vở, tờ rơi, tạp chí, catalog… được sản xuất bằng công hiện in Offset với máy in Offet 6 màu nhập khẩu từ Cộng Hòa Liên Bang Đức, Nhật Bản.