MAIN RESPONSIBILITIES
- Manage and lead the team in achieving sales targets and providing excellent customer service.
- Supervise the operations of team leaders/staff to ensure compliance with operational standards and procedures, and address any issues or discrepancies when needed in the project.
- Plan and coordinate all daily, weekly, and scheduled activities for the entire Operations team. Analyze processes and results based on the business requirements of the company and customer demands.
- Responsible for reporting operational performance metrics on a daily/weekly/monthly/quarterly basis. Continuously update and report actions/solutions/results for each service metric to the management team in a timely manner.
- Participate in strategic planning and setting project goals according to the partner's KPI standards and provide detailed reports to management.
- Handle tasks assigned by management.
AUTHORITY
- Access to system applications and tools necessary for the work of the telephonist.
- Authorized to access system accounts.
- Able to communicate directly with partners about operational work.
- Can propose operational requirements or adjustments to management during the course of operations.
RESPONSIBILITIES
- Complete assigned tasks quickly and accurately.
- Take full responsibility for the work assigned.
REQUIREMENTS
- University degree.
- At least 3 years of experience in direct sales or telesales.
- Experience in a Supervisor or similar role.
- Preference for Northern Vietnamese accent.
- Strong management skills.
- Analytical skills.
- Planning skills.
- Attention to detail and precision.
- Communication and problem-solving skills.
- Good knowledge of sales operations, processes, and controls, and/or Call Center operations.
- Ability to multitask and remain calm under pressure.
- Proven leadership with a winning mindset.
- Proven ability to manage and motivate a team to achieve sales targets.
- Strong analytical and reporting skills.
- Open to learning and development.
BENEFITS
- Salary: 20 - 22.5M
- Full participation in insurance according to legal regulations.
- Support for personal events (weddings, funerals, illness) based on company policies.
- Professional work environment.
- Opportunities for team-building activities and participation in cultural, artistic, sports, and teamwork events.
- Bonuses for holidays, 13th-month salary, and full annual leave benefits.
- Cash bonuses for all public holidays throughout the year (e.g., National Day, Labor Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival, Women's Day, etc.), travel allowances, birthday gifts, etc.
- Dynamic, comfortable work environment with opportunities for open communication, learning, and career advancement.
LOCATION
38 Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
INFOMA định hướng trở thành một trong những Công ty phân phối hàng đầu trong lĩnh vực Gia vị và Thực phẩm
Công ty INFOMA (International Food Master) được thành lập từ năm từ năm 2013 theo giấy chứng nhận kinh doanh số 0312161387 do Sở Kế hoạch và đầu tư TP.HCM cấp. Có trụ sở chính đặt tại Khu công nghiệp Tân Phú Trung, Huyện Củ Chi, TP. HCM và văn phòngđại diện được đặt tại số 56/6B Phan Văn Hớn, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12, TP.HCM
Công ty INFOMA được thành lập với mục tiêu cung cấp các dịch vụ phân phối & tiếp thị đạt tiêu chuẩn cao đối với các sản phẩm thuộc ngành hàng Gia vị và Thực phẩm.
Hệ thống phân phối của Công ty hiện nay đã được trãi rộng khắp 63 tỉnh thành trên cả nước và trên 70,000 điểm bán lẻ. Ngoài ra chúng tôi đã và đang phát triển thị trường phân phối tại nước ngoài và đã phân phối sản phẩm vào các thị trường lớn với tiêu chuẩn nhập khẩu nghiêm ngặt như Mỹ, Nhật, Úc, Canada, Lào ...
Với đội ngũ nhân viên trên 400 người, kinh nghiệm và tâm huyết cùng đội ngũ quản lý đã có nhiều năm kinh nghiệm làm việc trong các Công ty đa quốc gia, chúng tôi tin rằng sẽ đem đến cho các đối tác những dịch vụ và sản phẩm tốt với tiêu chuẩn cao đúng như sự mong đợi của khách hàng.