Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.
Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.
Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.
Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
Qualifications:
At least 2 years of experience in the same or similar positions
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Phòng khám Đa khoa Japan Green trực thuộc Công ty TNHH Japan Green Việt Nam là dự án trọng điểm đầu tiên của JGH Group (Japan Green Hospital Group) tại Việt Nam, với mục tiêu mang mô hình y tế chất lượng cao theo tiêu chuẩn Nhật Bản đến Việt Nam.
Tiền thân là Bệnh viện Kurashiki - một trong những bệnh viện hàng đầu tại Nhật Bản và hệ thống phòng khám tại Anh, Singapo và Thượng Hải, chúng tôi cam kết mang đến cho khách hàng tại Việt Nam các dịch vụ chăm sóc sức khỏe toàn diện, hiện đại và hiệu quả. Trong suốt hơn 50 năm hoạt động, JGH Group luôn đề cao giá trị cốt lõi “Những tiến bộ trong công nghệ và dịch vụ y tế là để phục vụ hạnh phúc của nhân loại.” Kế thừa những kỹ thuật tiên tiến hàng đầu Nhật Bản và kinh nghiệm từ Bệnh viện Kurashiki, chúng tôi tập trung đầu tư và phát triển các bệnh viện, phòng khám với công nghệ tiên tiến, trang thiết bị hiện đại và đội ngũ bác sĩ, nhân viên y tế giàu kinh nghiệm.
Hãy thử sức với những cơ hội việc làm tại Phòng khám Đa khoa Japan Green Medical để được gia nhập vào một trong những đơn vị y tế hàng đầu theo tiêu chuẩn y tế Nhật Bản và mang đến những giá trị tốt đẹp nhất cho khách hàng.
Quy mô nhân sự: 60 -100 nhân sự gồm cả người Nhật và người Việt