Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate as soon as the Lease Offer is signed.
Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
Perform "Walk around" every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
Ensure tenants are compliant with legal obligations as provided for in the Lease
Agreement including Tenant Handbook rules and regulations.
Keep abreast of market trends to determine the need for improvements in the mall.
Analyse sales and revenue reports and make forecasts
Assisting with rent collection and arrears control where required
Assisting the Deputy General Manager and Finance Department in maintaining absolute accurate records at all times of documentation including tenancy schedule, financial statements, leases and retailer files.
Perform special projects and other responsibilities as assigned.Tertiary qualifications with relevant management experience of at least 5 years working in a similar position.
Advanced knowledge of Retail Management and Customer Service.
Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience
Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
Ability to react quickly in emergency situations and make decisions which may involve the safety of others or a significant amount of money.
Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
Able to work evenings, early mornings, weekends and/or holidaysSocial Insurance Full Salary
Personal Insurance after Probation
13th Salary, KPI Salary
Discount using Crescent Mall services
Teambuilding
Một tập đoàn hoạt động kinh doanh trên nhiều lĩnh vực tài chính, ngân hàng, du học, bảo hiểm nhân thọ, dịch vụ bảo vệ …. với quy mô trên 100 nhân viên và là đối tác với nhiều tập đoàn nước ngoài tại VN và các công ty trong nước.
Cam kết một chất lượng dịch vụ hoàn hảo và uy tín:
- Cam kết đồng bộ, thống nhất: một hệ thống chất lượng dịch vụ đồng đều, an toàn và đề cao giá trị của quý khách hàng.
- Cam kết khách hàng: uy tín, bảo mật, trung thực.
- Tìm kiếm và kiến tạo lợi ích: luôn phấn đấu và phát triển để tối đa hóa lợi ích của quý nhà đầu tư.
- Đội ngũ có năng lực: không ngừng học hỏi và nâng cao trình độ toàn bộ đội ngũ nhân viên.
- Tinh thần làm việc nhóm: hợp tác và giúp đỡ.
- Luôn hướng đến những tiêu chuẩn cao hơn: không dậm chân tại chỗ, luôn hướng đến tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành