Mô tả công việc
- Plan to introduce the company's delivery services to new consumers and gain KPIs for building new client groups, as well as providing customer support to existing customers.
- Enrich customers pipeline, negotiate and sign contracts with customers regarding the Logistics services Lazada is providing.
- Maintain relationships and provide after-sales customer care in responsible area to ensure customer satisfaction with Lazada's service quality.
- Coordinate with management team in developing individual and team revenue implementation plans.
- Prepare reports on work results for direct managers weekly/monthly.
Yêu cầu công việc
- Graduated college and university, preferably majoring in Economics, Logistics, Export and Import,...
-At least 1 year of experience in Sales, Telesales, Consulting... priority in the field of express delivery.
- Excellent communication, negotiation and problem-solving skills.
- Good business acumen and analytical skills, with the ability to drive and manage end-to-end business and sales process
- Willing to work in a self-motivated and challenging environment
Quyền lợi được hưởng
- Income: 10 - 20 million VND (Base salary: 8.500.000VND + KPIs bonus + Commission)
- Participate in professional training programs in the field of logistics and Sales skills.
- Dynamic, youthful, proactive working environment.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Other policies: Leave, Holidays, Tet,... according to the provisions of the Law
Một tập đoàn hoạt động kinh doanh trên nhiều lĩnh vực tài chính, ngân hàng, du học, bảo hiểm nhân thọ, dịch vụ bảo vệ …. với quy mô trên 100 nhân viên và là đối tác với nhiều tập đoàn nước ngoài tại VN và các công ty trong nước.
Cam kết một chất lượng dịch vụ hoàn hảo và uy tín:
- Cam kết đồng bộ, thống nhất: một hệ thống chất lượng dịch vụ đồng đều, an toàn và đề cao giá trị của quý khách hàng.
- Cam kết khách hàng: uy tín, bảo mật, trung thực.
- Tìm kiếm và kiến tạo lợi ích: luôn phấn đấu và phát triển để tối đa hóa lợi ích của quý nhà đầu tư.
- Đội ngũ có năng lực: không ngừng học hỏi và nâng cao trình độ toàn bộ đội ngũ nhân viên.
- Tinh thần làm việc nhóm: hợp tác và giúp đỡ.
- Luôn hướng đến những tiêu chuẩn cao hơn: không dậm chân tại chỗ, luôn hướng đến tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành