Việc làm Lốp Xe Bridgestone Việt Nam

Cập nhật 12/12/2024 11:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH KINH DOANH LỐP XE BRIDGESTONE VIỆT NAM
Marketing Leader - Brandcom
Lốp Xe Bridgestone Việt Nam 5.0★
1 đánh giá 7 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 13/07/2023
Hạn nộp hồ sơ: 13/08/2023
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose

This position is responsible for managing the company's marketing initiatives. Uses market research and analysis to direct marketing strategy and planning lead with extending the company measured awareness, share of voice and preference by delivering strategically sound and tactically superior “self-correcting” communications to targeted markets using all available and appropriate media

Further overall responsibilities include developing, implementing, measuring and improving country campaigns targeted at key decision makers, influencers and partners in order to contribute to the company’s commercial objectives.

Responsibilities:

1. Initiate, define, plan, communicate and follow up company’s business strategy in order to ensure company’s short & long-term viability, profitability and market share.
2. To proactively address high potential audience with right message thru efficient distribution channels, customers in order to help others to increase their own ROI.
3. To work closely with country FM lead, local PR firm, advertising agency to build up and deploy good marketing & PR plan with increase earned media year on year; maintain and expand share of voice with times higher than the nearest competitor.
4. To integrate, implement, and help to improve Marketing processes locally (such as Strategy, Operations, Web Programs, Brand Migration, Communications, Media relations, Press/Industry Analyst relations, Direct customer acquisition and retention, Events, Channel marketing) while ensuring seamless alignment with local business priorities.
5. In teamwork with Regional Strategic Marketing; Develop and implement an integrated local tactical marcom plan based on strategic guidance and local market needs in order to boost sales.
6. To develop, manage and execute the integrated communication plan (one and three-year plan), prepare and control annual budget.
7. Team leading: Leading and coaching team members with fully accountability on implementing goal settings, team’s KPIs; taking role/contributing in company activities: training, internal activities and company business events.
8. Building up and follow up KPIs of team.

Yêu Cầu Công Việc

1. Experiences:
At least 7 year experience in Marketing and/or at least 5 years in Communications; in which at least 2 years experience in leading role.
Passionate to build up the company brand image for business objectives.
Well understand audience on mass/ specific and segmentation communication.
Excellent writing skills, experienced in working & managing the agency both PR & communication.
Good relationship & network with Press, Agency and External Supporters.
Experienced in leading the crisis management, risk management.
2. Business Understanding:
Understanding of multi –culture markets with various business models
Customer insights/Lead management/ KPIs oriented.
Interested in consumer products and solutions.
3. Others (e.g. language skills, technical skills):
Strong interpersonal and social skills resulting in the ability to guide and inspire teams
Good written and spoken English
Willing to work in a multifunction team and able to work with other global teams
Open to change and must embrace the concept of continuous improvement
4. Education:
University Degree in Business school (or other similar Marketing Education)
Bachelor's Degree in Marketing, Business, or a Related Field, Marketing Strategy, Media Channels, Client Relationships, Creativity, Adaptability, Research, Analysis, Writing, Public Speaking, Interpersonal Communication, Leadership, People Management, Detail-Orientated, Budgeting, Organisation, Multi-Tasking

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH KINH DOANH LỐP XE BRIDGESTONE VIỆT NAM
Lốp Xe Bridgestone Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Bảo Việt, số 233, đường Đồng Khởi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
CÔNG TY TNHH KINH DOANH LỐP XE BRIDGESTONE VIỆT NAM là công ty sản xuất và kinh doanh lốp xe số 1 trên thế giới. Nhà tài trợ chính thức cho giải đua xe F1 từ năm 2000 đến năm 2010 Khẩu hiệu" SAY MÊ HÀNH TRÌNH CỦA BẠN" Tiêu chí hoạt động của công ty: Phát triển hệ thống đại lý và chăm sóc dịch vụ rộng rãi trên khắp cả nước Luôn hướng đến sự an toàn tin cậy trong việc cung cấp sản phẩm Cam kết sản phẩm lốp xe thân thiện với môi trường

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

"Phục vụ xã hội với chất lượng tuyệt hảo” là sứ mệnh của Bridgestone kể từ khi thành lập. Hỗ trợ cho khả năng di chuyển, sống, làm việc và giải trí của mọi người bằng những sản phẩm lốp xe chất lượng cao và các sản phẩm khác từ cao su.


Review Lốp Xe Bridgestone Việt Nam

5.0
1 review

15/10/2024
Nhân Viên Nhân Sự tại Vĩnh Long

Môi trường tốt để làm việc, phát triển, công ty có các chế độ tốt, phù hợp với người chủ động (AP)

Những nghề phổ biến tại Lốp Xe Bridgestone Việt Nam

Bạn làm việc tại Lốp Xe Bridgestone Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lốp Xe Bridgestone Việt Nam

Lốp Xe Bridgestone Việt Nam

Click để đánh giá