Các phòng ban đang tuyển dụng tại Boydens Vietnam

Kỹ thuật
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Boydens Vietnam

Cập nhật 03/12/2025 22:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam
Employer Branding Intern
Boydens Vietnam
98 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 4 - 6 triệu
Chức vụ: Sinh viên/ Thực tập sinh
Ngày đăng tuyển: 28/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

In June 2021, we have proudly joined Sweco Group, a leading European company at the market of the construction, industry, and infrastructure sectors. And now, we are Sweco – Sweco Vietnam. To develop and enhance the workplace life of the staff at the Hanoi and Ho Chi Minh City Offices, Sweco Vietnam is continuously seeking candidates who are passionate about events and enjoy a dynamic, lively work environment.

Are you ready to take the lead in promoting our company brand? The Employee Branding Intern position at Sweco Vietnam is the ideal opportunity for you to hone your skills in a dynamic, creative environment while collaborating with European management.

At Sweco Vietnam, we don’t just offer a job – we offer a career with opportunities to participate in exciting internal events such as Innovation Days, Year-End Parties, and more, as well as external events involving renowned industry partners. Additionally, you'll have the chance to collaborate with top-tier agencies, helping to build a strong and compelling brand presence while contributing to impactful projects that drive urbanization, digitalization, and sustainability

1. Duties and Responsibilities:

Internal Events & Employer Branding Support (85%)

  • Assist in organizing internal event, EB events and HR-led initiatives.

  • Contribute to brainstorming ideas, preparing content, and planning PR activities for events.

  • Help execute activities to enhance the company’s presence and reputation.

  • Coordinate logistics for employee recognition programs.

HR administrative and Documentation Support (5%)

  • Assist in preparing reports, presentations, and documents for HR activities.

  • Assist with scheduling and logistics for interviews, meetings, and other HR activities.

Recruitment Assistance (Hanoi Office) (5%)

  • Assist in job posting on various recruitment platforms.

  • Prepare onboarding materials.

Other HR Support Tasks (5%)

  • Provide general support to the HR team as needed.

  • Participate in HR projects and process improvements.

  • Assist with any additional tasks assigned by the HR team

Yêu Cầu Công Việc

Nice to have:

  • Feel free to apply if you are a final-year student or a recent graduate.
  • Having organizational and time-management skills.
  • Attention to detail and accuracy in handling documents and data.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and familiarity with HR software/tools is a plus.
  • Ability to handle confidential information with professionalism.
  • Proactive, willing to learn, and eager to gain hands-on HR experience.
  • Enthusiastic about employee engagement and people development.
  • Good communication in English
  • 03 months Internship period

3. Why you will love working here

  • Having the opportunity to join in internal events such as company trips, year-end parties, and more, all organized professionally.
  • A European-style working environment with professional partners, offering opportunities to learn, enhance creativity, and pursue your passion for event management.
  • Training and development roadmap
  • Flexible started working time: From Mon to Fri ( Started 7AM – 9AM)
  • Unique opportunity to work on a variety range of expertise
  • Attractive allowance will be offed your performance

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Geleximco Building - Cho thuê văn phòng, 36 Phố Hoàng Cầu, Ô Chợ Dừa, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 4 Tr - 6 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam
Boydens Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa

Từ năm 1961, Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam bắt đầu hoạt động với tư cách là đơn vị thiết kế kỹ thuật cơ điện và năng lượng cho các công trình xây dựng, bao gồm các công trình nhà nước và công trình tư nhân, với đa dạng các loại hình và quy mô dự án.

Chúng tôi đã trở thành một trong những công ty kỹ thuật độc lập hàng đầu tại Bỉ về thiết bị kỹ thuật trong ngành xây dựng. Với hơn 150 chuyên gia từ các văn phòng khác nhau tại Bỉ, Luxembourg, Việt Nam và văn phòng đại diện tại Singapore, chúng tôi hợp tác chặt chẽ với các chuyên gia kỹ thuật chủ chốt tập trung vào giao tiếp cởi mở, thiện chí và hiệu quả với khách hàng. Điều này cho phép trao đổi ý tưởng giữa các lĩnh vực chuyên môn khác nhau, đem đến các giải pháp thiết kế đảm bảo về chất lượng, chức năng, giá trị, sự thoải mái và độc đáo theo các tiêu chuẩn toàn cầu cao nhất.


Những nghề phổ biến tại Boydens Vietnam

Bạn làm việc tại Boydens Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Boydens Vietnam

Boydens Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo