Các phòng ban đang tuyển dụng tại Boydens Vietnam

Kỹ thuật
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Boydens Vietnam

Cập nhật 05/12/2025 20:37
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam
HR Manager
Boydens Vietnam
99 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 05/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Geleximco Building - Cho thuê văn phòng, 36 Phố Hoàng Cầu, Ô Chợ Dừa, Đống Đa, Hà Nội, Việt Nam
- Other12 Floor, Tower B, Royal Tower, 235 Nguyễn Văn Cừ st, Nguyễn Cư Trinh Ward, Dist 1

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Cơ hội được làm việc với những dự án có tư duy tiên tiến và đạt chuẩn quốc tế
15 ngày nghỉ trả lương, 12 ngày nghỉ ốm, 15-20 ngày nghỉ chăm con ốm
Tham gia gói bảo hiểm y tế cá nhân với hạn mức từ 50.000USD sau 6 tháng làm việc.

Mô Tả Công Việc

• HR Policy Development and Implementation:
- Develop, review, and implement HR policies and procedures in alignment with local regulations and group standards.
- Manage the liaison with the local authorities and ensure we are fully compliant regarding law and taxes and manage employees' taxes
- Deal with the union and protect the company's interests.
- Ensure that HR policies are communicated effectively to all employees and consistently applied across Sweco Group.
• HR Reporting:
- Generate and analyze HR reports for both local government authorities and the Sweco group.
- Provide regular updates on key HR metrics to senior management and contribute in-sights to support strategic decision-making.
• HR Information Management
- Manage HR data and produce HR statistics/reports.
- Maintain strict confidentiality and reliability of HR data at all times
• Performance Evaluation and Rewards Consultation:
- Design and implement an effective performance evaluation system to assess employee performance annually.
- Provide direct support in performance management, disciplinary and employee rela-tions issues
- Collaborate with department heads to evaluate performance and provide recommenda-tions to the Board of Directors for year-end rewards and recognition.
- Consult with the Board of Directors on the Compensation and Benefits package.
• Learning and Development
- Analyze training needs and implement an annual training plan
- Conducts appropriate induction and on-board plan for new employees
• Talent Retention and Employee Branding:
- Develop and implement a comprehensive talent retention strategy to ensure the compa-ny attracts and retains top-performing employees.
- Design and implement fair compensation and benefits container policy
- Formulate strategies for promoting the company's employer brand through various channels.
• Budget Management:
- Manage and propose budgets for all HR-related activities, including recruitment, training & development, retention initiatives, and salary/bonus structures.
- Monitor and control HR expenditures to ensure they align with the approved budgets and Sweco’s goals.
• Recruitment Support:
- Provide support for recruitment activities when needed.
• Payroll Procedure Management:
- Collaborate with finance and accounting teams for monthly payroll and resolve any pay-roll-related issues.
- Manage and check payroll procedures to ensure accuracy and compliance with relevant regulations.
• Additional Tasks:
- Undertake other tasks as assigned by the line manager, contributing to the overall effec-tiveness and efficiency of the HR function.

Yêu Cầu Công Việc

2. Requirements
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Proven experience as an HR Manager or in a similar HR role.
- In-depth knowledge of Labour Law, HR policies, and best practices.
- Strong analytical and reporting skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to collaborate with cross-functional teams and senior management.
- Have a strategic mindset, adaptability, and the ability to navigate the complexities of a multinational work environment
- Certification in Human Resources (e.g., PHR, SPHR) is preferred.

3. We offer

• International working environment and European management style
• Training opportunities to develop your career
• Team building, year-end party activity, and other benefits container following company policy
• 5 working days per week (Mon to Fri) with flexible starting time (7 AM-9 AM).
• Unique opportunity to work on a variety range of expertise
• Paid allowance based on competences
• International private hospitalization insurance with an annual health check at Vinmec (VIP package)
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam
Boydens Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa

Từ năm 1961, Công Ty TNHH Kỹ Thuật Bền Vững Việt Nam bắt đầu hoạt động với tư cách là đơn vị thiết kế kỹ thuật cơ điện và năng lượng cho các công trình xây dựng, bao gồm các công trình nhà nước và công trình tư nhân, với đa dạng các loại hình và quy mô dự án.

Chúng tôi đã trở thành một trong những công ty kỹ thuật độc lập hàng đầu tại Bỉ về thiết bị kỹ thuật trong ngành xây dựng. Với hơn 150 chuyên gia từ các văn phòng khác nhau tại Bỉ, Luxembourg, Việt Nam và văn phòng đại diện tại Singapore, chúng tôi hợp tác chặt chẽ với các chuyên gia kỹ thuật chủ chốt tập trung vào giao tiếp cởi mở, thiện chí và hiệu quả với khách hàng. Điều này cho phép trao đổi ý tưởng giữa các lĩnh vực chuyên môn khác nhau, đem đến các giải pháp thiết kế đảm bảo về chất lượng, chức năng, giá trị, sự thoải mái và độc đáo theo các tiêu chuẩn toàn cầu cao nhất.


Những nghề phổ biến tại Boydens Vietnam

Bạn làm việc tại Boydens Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Boydens Vietnam

Boydens Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo