Việc làm Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm
Customer Service Supervisor (Giám Sát CSKH)
Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Manage CS Team's daily operations (50%):
Call flow & dropped call real-time monitoring,
Walk-in customer serving when needed,
Agents' performance monitoring
TAT control/FCR Control/ QA control
Support recruitment (new or replacement) process: searching candidate; conducting interview & evaluation; preparing service contract, agents' monthly incentive calculation
2. Training responsibilities (25%):
Organize/support both required technical (workflow, procedure, guidelines) training and customer service soft skills training for CS staff;
Conduct some customer service skills training and quality improvement training to other departments, if required;
At least annually for whole CS's soft skills training and semi-annually refresh technical training (new joiner training is a must)
Conduct knowledge testing for CS team on quarterly basic.
3. Report & Others (25%):
Keep up-to-date on new or enhanced products/services to maintain a high-quality service with accurate information providing to customer
Do regular/ad-hoc reports
Systems enhancement/testing when needed.
Be a good back up for CS Team Head
Other assigned tasks by CS Team Head/Head of Customer Service Center1. Qualification
University graduated. Economics, Finance or Banking is preferable.
2. Experience
At least 3 years of management experience in customer service/call center or related industries
3. Knowledge
Vietnamese & English - advanced
Understanding about SVFC's products
Customer service oriented & Having knowledge/experience in dealing with customer, Customer service or service industries
Having rich experience in complaint handling, dealing with both internal & external customers (face-to-face & other communication channels)
Manual/procedures/process building up
Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
4. Skills
Familiar with CRM system/call center
Proficient in MS Office (Word, Excel, Power Point,...)
Good Analysis & reporting skills
Procedures/process/guideline,... building up
Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
Attention to detail and quality orientation
Relationship building & teamwork
Agility and adaptability
Conflict management
Coaching, training, mentoring, interview skillAnnual leave: 16 - 18 days
Attractive salary and bonus
Social insurance
Premium health insurance
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Engagement and outdoor activities
Friendly and dynamic working environment
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm
Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm tiền thân là Công Ty Thương Mại Tiêu Điểm được thành lập từ năm 2002, năm 2006 theo xu thế phát triển và nhu cầu của thị trường, Công ty đã chuyển đổi từ một đơn vị thương mại thuần túy sang tham gia lĩnh vực Thiết Kế - Chế Tạo Máy và đến năm 2008 Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm chính thức tham gia vào lĩnh vực sản xuất Cơ Khí.

Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

  • Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.

Những nghề phổ biến tại Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm

Bạn làm việc tại Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm

Công ty Kỹ Thuật Tiêu Điểm

Click để đánh giá