Mô tả công việc
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Yêu cầu công việc
Prior minimum 2 years experience in customer service roles in Quality Assurance (QA), Call Center, or Customer Service, preferably within the Electronics or Electrical industry.
Demonstrated proficiency in analytical abilities.
Practical experience in quality assurance procedures.
Strong interpersonal skills, including adeptness in deliveringconstructive feedback.
Problem-solving acumen to devise impactful strategies for enhancingsupport quality.
Fluency in English or Chinese (Mandarine)
Work Schedule: 6 days per week.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm tiền thân là Công Ty Thương Mại Tiêu Điểm được thành lập từ năm 2002, năm 2006 theo xu thế phát triển và nhu cầu của thị trường, Công ty đã chuyển đổi từ một đơn vị thương mại thuần túy sang tham gia lĩnh vực Thiết Kế - Chế Tạo Máy và đến năm 2008 Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm chính thức tham gia vào lĩnh vực sản xuất Cơ Khí.
Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.