Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
SPECIAL REQUIREMENTS
- Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
- Go to business trip as required
- Joining some other Projects as required
WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 60
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm tiền thân là Công Ty Thương Mại Tiêu Điểm được thành lập từ năm 2002, năm 2006 theo xu thế phát triển và nhu cầu của thị trường, Công ty đã chuyển đổi từ một đơn vị thương mại thuần túy sang tham gia lĩnh vực Thiết Kế - Chế Tạo Máy và đến năm 2008 Công ty TNHH Kỹ Thuật Tiêu Điểm chính thức tham gia vào lĩnh vực sản xuất Cơ Khí.
Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Không ngừng đầu tư công nghệ, hiện đại hóa các công đoạn trong quy trình sản xuất nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của thị trường, chúng tôi tự hào là đơn vị tiên phong đầu tư máy móc và trang thiết bị hiện đại cũng như xây dựng nhà xưởng chế tạo theo quy trình dòng chảy cho các sản phẩm: Hệ thống lọc bụi, Gầu tải, Xích tải, Vít tải, Quạt hút công nghiệp và các sản phẩm phụ trợ trong ngành cơ khí.