Việc làm LanTro Việt Nam

Cập nhật 19/12/2024 15:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH LanTro Việt Nam
Retail Manager
LanTro Việt Nam
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Dat Bike (Electric Motorbike)

Dat Bike is a technology startup whose mission is to drive mass adoption of green transportation in Vietnam. We make the most compelling and dependable electric bikes so that customers can just switch without making any compromises. To do this, we welcome the brightest people to join our journey.

Job Summary

As the Retail Manager for Dat Bike's D2C 3S Stores, you will play a pivotal role in driving sales growth, optimizing retail operations, and ensuring an outstanding customer experience (CX) at our stores. You will be responsible for managing sales, service, and spare parts teams to deliver on business objectives while building strong retail processes and elevating the Dat Bike brand.

Responsibilities

Sales and Growth

  • Drive retail sales by developing and executing effective sales strategies aligned with company goals.

  • Monitor store performance metrics and lead initiatives to boost sales and profitability.

  • Collaborate with marketing and regional sales teams to ensure store activities align with regional growth strategies.

Retail Operations Management

  • Oversee day-to-day operations of sales, service, and spare parts at the store level, ensuring efficient workflows and adherence to company standards.

  • Manage inventory levels, minimize stockouts, and optimize stock rotation for spare parts to ensure customer demands are met.

  • Implement and refine operational processes, aiming to streamline activities across sales, service, and parts departments for optimal efficiency.

Customer Experience (CX)

  • Create a welcoming, engaging, and efficient retail environment that prioritizes customer satisfaction.

  • Build and train a high-performing, customer-focused team dedicated to delivering an outstanding experience at every touchpoint.

  • Handle customer inquiries, complaints, and feedback with professionalism and empathy, turning customer interactions into brand loyalty.

Process Building and Optimization

  • Establish retail processes for sales, service, and spare parts management to ensure consistency and scalability as the business grows.

  • Identify opportunities for process improvement and implement changes to enhance operational efficiency.

Reporting and Analytics

  • Track, analyze, and report on store performance metrics, including sales, customer satisfaction, and operational efficiency.

  • Use data insights to inform decision-making and support continuous improvement in all areas of store performance.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Business, Retail Management, or a related field.

  • Minimum of 5 years of experience in automotive industry or in selling physical tech products (At least 10 stores), with proven track record to meet and exceed goals (Prefer from MWG, FPT Shop, Centre Retail,...)

  • Experience managing multi-service retail environments (sales, service, and spare parts) is a strong advantage.

  • Demonstrated expertise in customer experience management and team leadership.

  • Superb critical thinking and problem solving skills.

  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and make data-driven decisions.

  • Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to inspire and develop a high-performing team.

  • Versatile and results driven.

  • Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast-paced environment; ability to manage changing priorities.

  • Ability to travel (10-30%) required.

  • Proficiency in English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
KCN Tân Bình Đường CN13, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH LanTro Việt Nam
LanTro Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
46 Phan Khiêm Ích, KP Hưng Gia 1 (R4), Phường Tân Phong, Quận 7

Lantro (Việt Nam) là một phần của Tập đoàn LanTroVision, có Trụ sở chính đặt tại Singapore và thuộc MIRAIT Holding với Trụ sở chính tại Nhật Bản. Lantro (Việt Nam) đã mở tại Việt Nam được 14 năm với Trụ sở chính tại Hồ Chí Minh và hai Văn phòng đại diện tại Hà Nội và Đà Nẵng. Mục tiêu của chúng tôi ở đây là phát triển trở thành công ty dẫn đầu trong lĩnh vực Hạ tầng CNTT và mang lại nhiều giá trị hơn cho mọi người.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Kể từ khi bắt đầu kinh doanh, chúng tôi đã thực hiện hàng trăm dự án với nhiều nhu cầu, quy mô và độ phức tạp khác nhau, giờ đây chúng tôi sẽ đạt được hàng nghìn điểm. LanTroVision cũng được các doanh nghiệp kinh doanh, tổ chức nhà nước và chính quyền địa phương lựa chọn. Khách hàng biết rằng, khi hợp tác với chúng tôi, họ tin tưởng vào dự án với những bàn tay giàu kinh nghiệm và đáng tin cậy, đồng thời có đội ngũ nhân viên đa ngôn ngữ có trình độ đa dạng.

Những nghề phổ biến tại LanTro Việt Nam

Bạn làm việc tại LanTro Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LanTro Việt Nam

LanTro Việt Nam

Click để đánh giá