Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary:
Responsible for generating sales through creative displays that capture customers’ attention. Leading Visual Merchandise (VM) projects execution to ensure that the customer experience is optimized to drive sales and profitability. Creating an engaging and immersive environment to differentiate the company's products from competitors and build brand recognition and loyalty among customers.
Budgeting & Planning:
- Create and implement a visual merchandising tactical strategy/ plan for the stores, ensuring that the strategy is in line with our brand, products, and target market.
- Develop & manage visual concept for new product, seasonal products, promotion and events.
- Manage VM budgets and ensuring that all productions are executed within budget constraints.
- Work with suppliers to ensure on quality and timeline production for graphics in store.
Visual Merchandise Execution Management:
- Create a set of communication tools for giving customers clear information on products/brands.
- Creating eye-catching store layouts that showcase the brand and aesthetic of the company.
- Train Visual Merchandisers and store staff on VM techniques and standards, ensuring that they are able to effectively maintain displays and create an engaging customer experience.
- Liaise and coordinate with supply chain to produce finished artwork, POS material and signage.
- Liaise and coordinate with operations and merchandiser in the implementation of promotional brand activities and visual retail executions.
In-store Visual Merchandising:
- Conduct frequent store visits with VM Store Visit report submitted to evaluate on store POP (Point of Purchase) and VM tools condition to ensure the stores follow brand and VM standards.
- Responsible for VM tools management, ensure all stores have the right VM tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Have 1 to 2 years of experience in Branding and Product MKT in the F&B and FMCG industries.
- Proficiency in presentations and powerpoint presentations.
- Have skills in data and market analysis.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Công ty TNHH May Cao Nguyễn được thành lập và đi vào hoạt động từ ngày 10/10/2011, là một trong những đơn vị hàng đầu chuyên sản xuất và cung cấp hàng đồ lót Việt Nam chất lượng cao.
Sau 5 năm không ngừng không ngừng phấn đấu và trưởng thành, May Cao Nguyễn đã trở thành doanh nghiệp vững mạnh trong ngành thời trang - quần áo lót nam nữ, tất, khăn tay, khăn mặt,khăn tắm, khăn thể thao, giầy dép, bộ đồ thời trang nam nữ…..phân phối trên mọi miền đất nước Việt Nam và dần tiến đến doanh nghiệp thời trang hàng đầu trong khu vực
BƯỚC NGOẶC LỊCH SỬ
- Năm 2011 doanh nghiệp được thành lập chuyên phấn phối quần lót nam, tất nam, áo may ô nam thương hiệu “
- Năm 2012 chính thức đầu tư và sản xuất thương hiệu áo lót nữ cao cấp thương hiệu “ DINKY”.
- Năm 2013 mở rộng mạng lưới khách hàng nhà phân phối trên mọi miền đất nước như:
- Khu vực miền mắc
- Khu vực miền trung
- Khu vực miền nam
- Năm 2014 là đại lý phân phối độc quyền khu vực miền bắc: khăn tay, khăn mặt, khăn tắm… mang thương hiệu “ BELLETO, QUẢNG PHÚ, Q-STYLE ” của công ty CP dệt May Quảng Phú.
- Năm 2015 là một bước tiến về việc mở rộng quy mô phát triển thị trường hàng hóa đáp ứng được đáng kể nhu cầu của người tiêu dung hiện nay như sau:
+ Mở xưởng sản xuất “ CÔNG TY TNHH MAY CAO NGUYỄN – CHI NHÁNH TẠI
THANH HÓA”.
+ Mở Hệ thống cửa hàng: “TRUNG TÂM TRỜI TRANG CAO NGUYỄN”.
“ CÔNG TY TNHH MAY CAO NGUYỄN – CHI NHÁNH TẠI SƠN LA”
+ Cho ra mắt thi trường lô hang đầu tiên: giầy, dép nam, nữ người lớn và trẻ con mang thương hiệu “ CAO NGUYỄN”
+ Tháng 9/2015 cho ra mắt bộ sưu tập thu đông cho cả hai phái nam và nữ
- Bộ sưu tập thu đông nữ thương hiệu “ DINKY”.
- Bộ sưu tập thu đông nam thương hiệu “ MACCULINE”.