Mô tả công việc
- Receive documents and requests from the Authority (Industrial Park Management Board, departments,etc). Notify the Board of Directors, propose a plan, and execute it to completion.
- Renew, amend, or complete the Company's legal documents upon request: business license, construction permit, work permit, etc.
- Monitor and prepare periodic reports on occupational safety, environmental conditions, fire prevention and fighting, etc.
- Draft documents, reports... as per directives and send them to the relevant departments.
- Regularly update the internal database.
- Prepare internal company activities such as Team Building, Company Birthday Party, Year-End Party, etc.
- Translate and interpret English/French - Vietnamese, the director is French.
- Some other administrative tasks involved include arranging transportation, hotels, phones, welcoming clients and partners, etc.
Yêu cầu công việc
- Female - Under 30 years old
- Bachelor's Degree - Major in Economics, Business Administration
- Minimum 3 years of experience in a similar position
-Fluent in English and office package
- SpeakFrench is an advantage
- Organizational, coordination, and problem-solving skills
- Good communication skills, honesty, sociability, enthusiasm, and proactivity in work
- Ability to multitask
- Serious, careful, meticulous in work
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Insurance
- Travel
- Allowances
- Uniform
- Healthcare
- Training
- 13e month salary, Bonus (if any)
- Annual salary review
- Sport club
Công ty TNHH May Mặc Việt Thiên là một trong những công ty lớn hàng đầu Vĩnh Phúc, chuyên sản xuất và gia công hàng may mặc xuất cho các thị trường Mỹ, Nhật, và các nước Châu Âu.
Được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 100/GP-VP, do UBND tỉnh Vĩnh Phúc cấp ngày 09/02/2006. Giấy phép đầu tư số 191043000105 do UBND tỉnh Vĩnh Phúc cấp ngày 16/06/2008. Quy mô công ty 2800 lao động, lĩnh vực hoạt động kinh doanh chủ yếu: may mặc xuất khẩu