- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty TNHH Thái Dương.
Được thành lập vào năm 2000, Công ty Thái Dương là một trong những nhà sản xuất lớn nhất Việt Nam với kinh nghiệm dày dặn về túi xách và các mặt hàng khuyến mại/quà tặng cho thị trường trong nước và quốc tế.
Công ty Thái Dương có 3 cơ sở sản xuất lớn với diện tích hơn 50.000m2 với hơn 4.000 công nhân và trang thiết bị hiện đại. Ngoài ra, chúng tôi còn có hệ thống sản xuất vệ tinh với hơn 2.000 công nhân. Phòng mẫu sáng tạo, công nghệ hiện đại, dịch vụ nhập/xuất và hệ thống tuân thủ tiêu chuẩn của chúng tôi sẽ đáp ứng hầu hết các nhu cầu phức tạp của bạn. Năng lực sản xuất tổng thể trung bình của chúng tôi là 1.000.000 chiếc/tháng bao gồm ba lô, túi giữ lạnh, túi mua sắm, đồ da và nhiều loại túi chất liệu cải tiến. Tất cả hàng hóa đều đáp ứng ít nhất một trong các tiêu chuẩn nhập khẩu của các thị trường khó tính như: Nhật Bản, Mỹ, Châu Âu, v.v., chúng tôi cũng có thể áp dụng/mở kiểm định theo yêu cầu tiêu chuẩn cụ thể của bạn. Tại thị trường trong nước, chúng tôi là một trong những nhà sản xuất hàng Việt Nam chất lượng cao nhất bao gồm quà tặng khuyến mãi và túi da cho các thương hiệu/nhà thiết kế thời trang lớn trong nước.
Hơn nữa, nỗ lực xanh của chúng tôi như năng lượng mặt trời, kiểm soát chất thải, tiết kiệm nước… sẽ tăng thêm giá trị cho sản phẩm của bạn và thể hiện nỗ lực của chúng tôi đối với sự phát triển bền vững chung.
Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành nơi làm việc tốt nhất cho bạn và doanh nghiệp của bạn.
Chất lượng và sự sáng tạo của chúng tôi sẽ là thành công của bạn.