Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
MEGA VIỆT PHÁT được tạo dựng với tầm nhìn cùng định hướng phát triển ngành công nghiệp thực phẩm chuyên nhập khẩu, cung ứng nguồn nguyên liệu tươi sống và thực phẩm chế biến từ thịt heo, bò, gà đem lại giá trị sản phẩm chất lượng vượt trội cho khách hàng và thị trường.
MEGA VIỆT PHÁT tự hào là đơn vị tiên phong trong chế biến và cung ứng nguyên liệu thực phẩm sạch đạt tiêu chuẩn chất lượng cao cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Cùng với sự đầu tư trang thiết bị hiện đại tiên tiến từ Nhật, Hàn, Mỹ và châu Âu đi cùng đội ngũ quản lý giàu kinh nghiệm và tâm huyết luôn tìm tòi, sáng tạo để tạo nên những sản phẩm tốt nhất tiện lợi nhất cho khách hàng với chất lượng được kiểm soát chặt chẽ; đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm.
MEGA VIỆT PHÁT luôn chú trọng đến tinh thần trách nhiệm vì cộng đồng đặt ra tiêu chí hướng đến sự phát triển bền vững và không ngừng tạo ra các giá trị gia tăng cho xã hội.