Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
MEGA VIỆT PHÁT được tạo dựng với tầm nhìn cùng định hướng phát triển ngành công nghiệp thực phẩm chuyên nhập khẩu, cung ứng nguồn nguyên liệu tươi sống và thực phẩm chế biến từ thịt heo, bò, gà đem lại giá trị sản phẩm chất lượng vượt trội cho khách hàng và thị trường.
MEGA VIỆT PHÁT tự hào là đơn vị tiên phong trong chế biến và cung ứng nguyên liệu thực phẩm sạch đạt tiêu chuẩn chất lượng cao cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Cùng với sự đầu tư trang thiết bị hiện đại tiên tiến từ Nhật, Hàn, Mỹ và châu Âu đi cùng đội ngũ quản lý giàu kinh nghiệm và tâm huyết luôn tìm tòi, sáng tạo để tạo nên những sản phẩm tốt nhất tiện lợi nhất cho khách hàng với chất lượng được kiểm soát chặt chẽ; đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm.
MEGA VIỆT PHÁT luôn chú trọng đến tinh thần trách nhiệm vì cộng đồng đặt ra tiêu chí hướng đến sự phát triển bền vững và không ngừng tạo ra các giá trị gia tăng cho xã hội.