Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
CÔNG TY TNHH MJN STUDIO tuyển nhân sự
- Tạo dáng cho mẫu
- Hoạt náo, hướng dẫn, tạo dáng baby, gia đình
- Kiểm soát số lượng hàng hóa và phụ kiện
- Chuẩn bị trang phục, phụ kiện cho mẫu cho các buổi chụp (là ủi, khâu vá, xếp trang phục)
- Tìm xu hướng về chất liệu và màu sắc được cập nhật mới nhất.
- Các nội dung công việc khác theo sự sắp xếp của Trưởng bộ phận